Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
chilltyperiod

Handige Tip Voor Kwekers ;)

Recommended Posts

Tip: teel nooit wietplanten in de winter. Want als er onverhoopt sneeuw valt dan blijkt dat die sneeuw het snelst zal smelten op de warme daken waaronder zich wietplantages bevinden. Alerte politie-agenten zullen deze gratis aanwijzing beslist niet over het hoofd zien. :verrygood Dus houd daar rekening mee !

Share this post


Link to post
Share on other sites

goh daar was ik nog niet op gekomen zeg,,,,,,

Nu een tip van mij... gebruik zomers nooit je lampen maar haal de dakpannen van je dak, kan de zon zijn werk doen, en dan komt de nuon niet op bezoek omdat ze niet kunnen zien of jij kweekt, omdat je stroom verbruik dan niet idioot hoog is

 

Thanx

Edited by citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Zeg Chillty: was dat serieus bedoeld, die tip? Want dan weet ik net als Citroax nog wel een paar open deuren voor je....... Kan me bijna niet voorstellen dat je serieus was, maar kan ook nergens uit afleiden wat de grap dan is. Ik ben los :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg het ook voor de mensen die misschien nóóit wat hebben gekweekt en dan is zoiets tog ff om over het hoofd te zien.. voor ervaren kwekers is dit natuurlijk oude koek, maar als iemand voor het eerst wil gaan kweken ziet diegene dat toch snel over het hoofd. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...