Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
astra16

Nieuwe Voeding

Recommended Posts

Zag ze op de Highlife beurs inderdaad staan.

Wat ik interessant vind van hun is dat ze net als bionova weer losse flesjes hebben met kalium, stikstof en dergelijke om naar wens een beetje toe te kunnen voegen.

 

Ziet er mooi uit, ook de website.

Maar wacht toch een verslag af voor ik er zelf aan begin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is men ervaring zowat , als er iemand een id heeft plz let me know ?

op water met een ec van 0.7 / 0.8 + 2/3 de aangegeven sterkte van op de fles geeft dit een veel te hoge ec bij mij dan de jongens van maxxximum adviseren>advies 300ml a 300 ml b op 100 liter water ?advies is volgens hun bij opstarten 1.2 inclusief de waarde van ledingwater, dus ik getest , 10 l water ec0.7 + 20ml a 20 ml b geeft een ec van rond de 2.1 ofzo , nu hebbek dit ook getest op gedemineraliseerd water ec0.0 en regenwater ec0.05 om hetzelfde resultaat te bekomen .. 20 ml =1.2/1.4 30 ml = 1.8/2.0 nog steeds veel te hoog dan de advieswaarden dat ze in hun schema geven ?terwijl er op hun schematje nog bijstaat ec waarden hier aangegeven incl ec waarde leidingwater , zelfs als men leidingwater maar een ec van 0.3 had zou dit nog teveel zijn dan ze zelf aangeven ?iemand advies of een id ?metingen gedaan met twee verschillende ec meter

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey mensen , over voeding tja,er is zo veel aanbod ik weet het niet meer ik heb met de jaren van alles geprobeert .hesi,bac,h&g,bn wand dit is goed word er dan gezegt weer nieuwe voeding kopen maar elke voedings lijn is toch 1.5 mijer plus rest nou ik ben blijven hangen bij een mix van house&garde&bio-nova

op 50lt water

50 cannazym h&g

50 multienzymen h&g

50 sporenmix b-n

10 -n- b-n

10 -p- b-n

10 -k-b-n ik ben een aarde boer met compo aarde 1 vul ik de ec naar gewenste hoogte

10 c.a b-n

10 m.o.g b-n

5 dripclean h&g

en een halve Co2 tablet

bij moeders vanaf 3 de 4 de week

bij cloontjes vanaf 2 de week

ik kweek op 11 liter potten door de aarde gooi ik nog n-p-k korrels van elk supliment 3 gram meer doe ik er niet aan succes groeten van sfinx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...