Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Lil Bro

Badtrip

Recommended Posts

Hoi , Ik ben nieuw op dit forum. De reden dat ik mij heb aangemeld is omdat ik gisteren een badtrip heb gehad en er info over aan het zoeken was. Toen stoote ik op dit forum. En wel bepaald op dit topic :

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=14383&st=0

 

Ik heb gisteren juist hetzelfde ondervonde als deze gast toen we een waterpijp hadde gedaan met Fiero en Sprite. De wiet die we hadde kende ik niet. Hij kwam uit een antiekshop. Nu had ik graag wat info gehad over wat je zou kunne doen in het geval van een badtrip...

 

Groete :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehm hallo...

het is weed hoor :wOOt

geen hard drugs.

zo snel zal je heus niet gaan bad trippen en als je het ooit nog meemaakt help dan degene goed die bad gaat en zorg dat ie zen bommen in zen binnenzak niet laat ontploffen voor zen zelfmoord. help em dus tot het weer over gaat... :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
ehm hallo...

het is weed hoor :wOOt

geen hard drugs.

zo snel zal je heus niet gaan bad trippen en als je het ooit nog meemaakt help dan degene goed die bad gaat en zorg dat ie zen bommen in zen binnenzak niet laat ontploffen voor zen zelfmoord. help em dus tot het weer over gaat... :wOOt

 

Lol . Het was toch wel freaky :P . Maar jah, ben terug bij positieve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gelukkig :wOOt

 

Heb ook ooit zo is héééél fout gegaan met vrienden, had namelijk nog een 100 grammetjes over van wat zelfkweek,niet van de beste kwaliteit, maar...

Ik had geen verstand van hoeveel je in je spacecake moet doen en had dus voor 4 muffins alles erin gegooid (ja, je leest het goed, dat is dus 25 gram per persoon!!!!).

Man, wat ik allemaal heb gezien, wil ik NOOIT nog mee maken, en men vrienden ook niet.

Na een halfuur lag de eerste al de ziel uit z'n lijf te braken en ik heb uren in een paniekreactie gezeten. Gelukkig waren er enkele 'sitters' die nuchter waren en hebben me goed opgevangen.

Ik geef je een goeie tip, zorg dat je altijd een nuchtere of beter, een paar nuchtere personen hebt als je iets groot gaat proberen(al raad ik het niet aan). En fruitsap doet soms wonderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb ook ooit zo is héééél fout gegaan met vrienden, had namelijk nog een 100 grammetjes over van wat zelfkweek,niet van de beste kwaliteit, maar...

Ik had geen verstand van hoeveel je in je spacecake moet doen en had dus voor 4 muffins alles erin gegooid (ja, je leest het goed, dat is dus 25 gram per persoon!!!!).

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...