Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest gerritje2

Grote Hoeveelheden Drogen

Recommended Posts

Guest gerritje2

Beste mensen volgend jaar wil ik meer planten buiten zetten.

Een paar problemen waar ik mee geconfronteerd wordt zijn : de geur, plaats om te drogen, vochtigheid droog hok.

 

 

Hoe kan ik tijdens het knippen/drogen ervoor zorgen dat er zo weinig mogelijk geur uit me ruimte verdwijnt. Zelf denk ik aan dit: een koolstof filter neer hangen en de lucht in de ruimte hierdoor laten circuleren met behulp van een afzuiging.

 

Omdat er meer toppen komen en de ruimte niet zo heel groot is kan ik ze niet meer aan plafond hangen. Dus zal ik met droogrekken moet gaan werken. Van welk materiaal kan ik deze het beste maken.

 

Om de grote vochtigheid in de hand te houden wilde ik een grote ontvochtiger in de droogruimte plaatsen om zo rotten/beschimmelen te voorkomen.

 

Hebben jullie misschien nog tips/ideen om de problemen op te lossen???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rataplan

een jumbo net kan een tip zijn,deze ronde cirkel neemt weinig plaats in,en is rap terug opgevouwen,bovendien kan je er heel wat wiet in kwijt,je andere ideeen zijn goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom bouw je niet gewoon een kast van mdf ofzo?? Met een lading netten erin,afzuigertje met filter en klaar.

 

Heb ook zoiets in de schuur,kan makkelijk 5kg in en je ruikt totaal niks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gerritje2

Ja daar dacht ik ook al aan heb je misschien een foto ofzo van dat ding alleen wordt ie dan wel erg groot of duw je daar gewoon los geknipte toppen in ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gerritje2

LOL maar heb je ook nog goede ideen ? Want ik ga jou echt nix geven :specool :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...