Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest petfinder

Folie Vastzetten

Recommended Posts

Guest petfinder

ben dus lekker bezig met mijn hokkie.

alle naden eerst afgekit, daarna folie op de wandjes, en weer zorgen dat er geen spleetje te zien is.

 

tot zover geen probleem :smoke .

1000 watt opgehangen om te testen of de kast idd helemaal licht dicht is, en dat is gellukig zo. :verrygood

alleen, als ik mijn afzuiger aanzet, dan gaat de achterwand, althans de folie, helemaal bol staan. :unsure:

mijn achterwand is een hardboard plaat( hokkie is een grote kledingkast)

heeft iemand een ideetje om de folie op enkele plaatsen vast te zetten, rekening houdend dat het om een hardboard wandje gaat?

 

 

tot horens :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rataplan
ben dus lekker bezig met mijn hokkie.

alle naden eerst afgekit, daarna folie op de wandjes, en weer zorgen dat er geen spleetje te zien is.

 

tot zover geen probleem :smoke .

1000 watt opgehangen om te testen of de kast idd helemaal licht dicht is, en dat is gellukig zo. :verrygood

alleen, als ik mijn afzuiger aanzet, dan gaat de achterwand, althans de folie, helemaal bol staan. :unsure:

mijn achterwand is een hardboard plaat( hokkie is een grote kledingkast)

heeft iemand een ideetje om de folie op enkele plaatsen vast te zetten, rekening houdend dat het om een hardboard wandje gaat?

 

 

tot horens :specool

daarvoor gebruik ik een stevige niettang,je hebt ook speciale lijm voor die folie's,aan jou de keuze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest petfinder

wat voor lijm is dat? in de growshop te krijgen of in een speciaalzaak ?

weet je toevalli de naam van de lijm want ik weet dat de lie de eigenschap heeft dat bijna niets helpt om te lijmen..

lijkt me ideaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rataplan
wat voor lijm is dat? in de growshop te krijgen of in een speciaalzaak ?

weet je toevalli de naam van de lijm want ik weet dat de lie de eigenschap heeft dat bijna niets helpt om te lijmen..

lijkt me ideaal.

de naam weet ik zelf niet,maar advies is in de bouwmarkt wel gratis,dacht dat pattex een schuim heeft dat pvc folie niet oplost

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest petfinder

ik ga vandaag eens even snuffelen, bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Soeperdoeper

joooo ik had nogal hetzelfde probleem.... ik had alleen de pech dat er nogal een stenen muur achter zit :specool

 

Kheb maar gewoon de folie verwijdert en de muur wit geschildert.... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt ook van dat aluminium plakband, wat instalateurs gebruiken, dat kan je gewoon bij de doe het zelf zaak kopen. kost wel wat :verrygood ,maar plakt als de beste en is ook nog eens lichtdicht...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest petfinder

check mijn andre topic over mijn kast, heb probleem opgelost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...