Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
w33dy

War Of The Worlds

Recommended Posts

Deze heb k gisteren gezien.

Niet slecht maar wel de nodige hoeveelheid fanta natuurlijk, maar wel redelijk mooi verpakt.. t kon veel slechter iig... http://www.imdb.com/title/tt0407304/

Ik ben persoonlijk GEEN liefhebber van Tom Cruise, maw ik zou deze film nooit in de cinema gaan zien, is puur weggeggooid geld (volgens mij), maar bij een vriend zn thuis via de projector :P is wel eenz zo relax dan, lekkere pieffie erbij en je kan op pauze zetten wanneer JOU dat uitkomt :)

ow ja

Mr. & Mrs. Smith ook gezien.. was wel leuk, maar zo een beetje "MI"-8ig.

Die Angelina Jolie is trouwens een onwaarschijnlijk lekker dier zeg...!!!damnn rrrrRRRRRRRrrrrr....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus

hij heeft de review niet geschreven hoor....dat is een review van International Movie Database.....

 

 

Ik vond hem zelf ook redelijk, na de trailers leek hij me echt super, maar hij valt best mee.

 

Het eind is wel een echte teleurstelling...natuurlijk is het wel knap bedacht dat *Spoiler* die beesten sterven doordat ze geen imuunsysteem hebben....maar voor een film is het gewoon een slap anticlimax einde.

 

Ik vond dat Tom Cruise in deze fim trouwens goed speelde...alleen die kinderen waren irritant.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Armageddon

Ik vind de film zwaar zuigen. Echt drie keer kut met peren laten we maar zeggen. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het hele verhaal is ver----EDIT----d doordat spielberg (die na E.T. geen topfilm meer heeft gemaakt als je het mij vraagt) , de helft van het verhaal heeft weggelaten, een behoorlijk belangrijk deel...

 

waar was in hemelsnaam het verzet in die film, die een ondergrondse stad hadden gemaakt?

het verhaal speelt zich af in engeland, waarom moest het dan weer in een stad in amerika afspelen?

 

het zijnn de kleine dingen diet um doen!

 

 

 

 

mr and mrs smith, is ongeveer een van de allerslechtste films, die ik ooit in mijn leven heb gezien!

 

tot 2 maal toe afgezet omdat we in slaap vielen....

het verhaal zuigt, en brad pitt en jolie geilen alleen maar op elkaar, en vergeten vervolgens te acteren....

 

jolie is trouwnes wel een lekker wijf (na dr operaties)...dat wel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...