Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
coolradijsje

Inlaatventilator Voor In Hok

Recommended Posts

Op de site van leafman staat dit:

https://www.leafman.nl/catalog/product_info...6857aa50dcd703e

 

Er staat dus een inlaatventilator met een zak die de lucht beter verdeelt over heel de planten, maar dan vanaf boven...

 

Normaal moet een inlaat toch vanonder zitten en een uitlaatventilator met aangesloten koolstoffilter bovenaan????

 

wil binnenkort een hok maken en nu snap ik er niets meer van :P :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt precies wat je zegt :P Geen paniek...

- Inlaat laag

- uitlaat hoog (dus filter idd. het liefst hoog)

 

Alhoewel ik het idee van het product wel leuk vind.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest petfinder

ik denk dat het de bedoeling is dat je vanuit laag een slang naar de ruck toe laat gaan die dan ook boven hangt...

je moet er wel de ruimte voor hebben....

 

ik had ergens hier in een topic gelezen dat hij er een heeft opgehangen, zal een skijken wie het was, volgens mij rataplan, weet niet zeker, kan je het eens vragen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rataplan

inderdaad,ik werk nu met de inlaat op de middenhoogte van de kweekruimte,de katoenen airsock buigt lichtjes naar boven,om langst de andere zijde weer lichtjes af te buigen naar beneden,kan met zekerheid zeggen dat de luchtverplaatsing gelijkmatig verloopt,wel moet je een stevige inblazer hebben,anders heeft het totaal geen nut,inblazer moet minstens 750m3 verplaatsingsdebiet halen om de airsock bol te zetten,fungeert ook als filter,de plantjes bewegen allemaal heel lichtjes zonder andere ventilator,voor een mooie verspreiding werkt er nog wel een zwenker,ben er tevreden over de lucht wordt rechtstreeks aangezogen,de airsock is bedoelt voor de uitgang van de ventilator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...