Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
alex111

Top 44

Recommended Posts

ik heb een nlx en een top 44 buiten staan

de nlx gaat meer dan prima maar men top 44 doet het slecht

moet wel zeggen dat ze beide al in bloei waaren gegegaan (heb ik vorigjaar ook meegemaakt ) nu zijn ze er al weer uit maar vanaf toen bleef mijn top 44 plantje maar 3 blaafjes aanmaken ipv 5 het is nu al wel echt goed weer geweesd maar het word nietecht beter dus moet ik nu stopen met hem voeding te geven tot alles wat beter word of gewoon die plant eruit doen (ik heb nog 2 citral skunkxnogiet stekken thuis staan )

 

ps (hoe krijg ik hier simpel een foto op zonder een webpagina te open ofzo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

 

Leuk, dit jaar zijn ze precies meer guerilla farmers... ik en ne kameraad hebben vorig jaar voor de eerste keer gekweekt en zijn ondertussen gevordert tot echte sinsimillie guerillero's, vorig jaar hadden we bubblelicious van Nirvana Seeds, dit jaar hebben we 30 zaden van 3 soorten: Bubblelicious, Early Misty en Outsider(-> winnaar cannabiscup 2004 buitenkweek). De plantjes staan weer op een perfecte plaats waar niemand komt, ...vorig jaar is daar ook niemand gekomen. Binnenkort gaan we wel eens foto's maken en on-line zetten, vanaf nu zul je mij wel meer zien op wietforum.nl (ik ben altijd actief geweest op www.cannabis-belgie.com, daar kan je ook met al je kweekvagen terecht).

Share this post


Link to post
Share on other sites

op 1 plek, in potten, die zie je écht niet staan, der staan daar doornenstruiken, braambesstruiken, etc rond, je ziet enkel in de verte als je goed kijkt de toppen van de planten, maar dan moet je ze al weten staan. En dan nog, die planten vallen niet op, tis daar helemaal groen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om op de vraag terug te komen . Je planten zijn gaan bloeien en moeten weer terug de groei in , dit is altijd een zeer moeizaam proces waarbij d planten lange tijd weinig doen , en gestresst zijn . Gewoon wachten dus voorlopig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...