Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest twistedplantz

Het Voeden Van Je Planten?

Recommended Posts

Guest twistedplantz

Hallo mensen!

 

Ik vraag me weer is iets af:

Is voeden nou echt zo nodig? Aangezien ik al allerlei mensen op dit forum in de stress zie omdat ze op vakantie gaan en daardoor hun plantjes geen voeding kunnen geven...

Ik geef mijn planten zelf 1 x in de week Pokon (1/10) tot dat ze gaan bloeien, dan geef ik ze geen voeding meer. maar het kan toch ook gewoon zonder voeding natuurlijk?

En als het wel belangrijk is INFORMEER ME DAN FF!!! ;) Wat voor voeding kan ik dan het beste gebruiken. ik heb mn planten bemest (geld dat ook als voeding?)

En kalk er bij in de grond gestopt. Moet ik voeden of niet? (Ik kweek in zelfgemaakte kas tot bloei en dan naar buiten)

kasje.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, voeding is niet nodig, mits je een goed medium hebt en genoeg. Op steenwol bijvoorbeeld is voeding een must, steenwol bevat nul voeding. Op aarde is het niet nodig, bijvoorbeeld de Plagron royalty mix je hoeft er in principe niet van bij te voeden. Jij hebt ze buiten staan op aarde voeden hoeft dus niet maar ik zou het toch in de gaten houden als je bladkleur te licht wordt.

 

Pokon is trouwnes geen goede voeding voor een cannabis plant, je kunt beter iets uit de growshop gebruiken, BN, Canna, B'cuzz, Ferro, maakt niet uit zolang het maar aarde voeding is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij zal wel moeten zover als ik kan zien staan ze planten in potten.

en in aarde zit over het algemeen voeding voor ongeveer 6weken,denk dat die toch moet bijvoeden .staat je plant in volle grond buiten dan waarschijnlijk niet nodig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...