Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Beste collegas,

Ik woon sinds kort in Portugal dus dacht lekker vroeg te beginnen dit jaar. Na kerst binnen onder de LED UFO opgekweekt en sinds eind maart staan ze in de kas. Ik gaf eerst nog enkele uren TL licht bij, lichtjes uitgeschoten, maar geen probleem daar hebben we gewoon stekjes van gemaakt. Maar wegens steeds problemen met de timers heb ik het bijverlichten een 2-3tal weken geleden opgegeven. Te vroeg dus blijkt nu want mijn dames beginnen te bloeien.. Wat nu? - weer bijverlichten en een wekker gebruiken ipv timer (ik ben nu toch steeds thuis dankzij covid) of gewoon de natuur zijn werk laten doen en het komt goed? We hebben hier momenteel 14h10 zonlicht.
Ik voeg wat close-ups toe van de dames , het gaat om de strains GORILLA ZKITTLEZ en LSD beide van Barney's.

IMG-20200506-WA0003.jpg

IMG-20200506-WA0012.jpg

IMG-20200506-WA0004.jpg

IMG-20200506-WA0005.jpg

IMG-20200506-WA0006.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja begin van het jaar zijn de lichturen kort dus knallen ze in bloei. Als je ze zo laat gaan ze veggen in de maanden mei juni juli augustus en worden het best grote bomen. Je kan juni/juni flink dieven en de takken een beetje spreiden met wat planten binders. September gaan ze dan weer vol in bloei en krig je echt nice dikke drugsbomen. Zou nu niks doen. Lekker laten veggen en groeien en in de zomer bijtimmeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn nog steeds aan het bloeien. we hebben hier nu 14h20 zonlicht per dag, op 21juni slechts 14h40. Een pak minder dan in Nederland dus.
Zou dit ervoor kunnen zorgen dat zo gewoon blijven doorbloeien?

 

Zou ik nu de toppen al afsnoeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...