Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GKingsleader

Ruig

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

8 maanden geleden schat ik ben ik het wereldje binnen komen lopen.

 

Ik had geen flauw idee waar ik aan begon, had nog nooit een plant in het echt gezien. Toch was ik er van overtuigd dat geld in dit wereldje moest zitten.

 

Ben toen ook al korte tijd op het forum geweest, en heb uiteindelijk een leuke woning in Belgie weten te bemachtigen.

 

Heb hier afgelopen zomer een stuk of 300 planten ingeduwd en sloeg aan het kweken. De planten stonden nog geen 8 dagen of het was al raak, politie aan de deur... door eigen stomme fouten was ik alles kwijt.

 

Maarja ik was een leek en moest nog veel leren, ik had 8*600w boven 300 11L's hangen op een 20m2 :S :S :S

 

Nu ben ik opnieuw actief, heb veel mensen om me heen het wereldje ingetrokken

en heb mijn handen in een drietal lokaties, waarvan ik zelf van de grootste in mijn eentje bezit.

 

Op die lokatie staan 180 plantjes voor de afbloei (op 7L's) en 280 moeders (op 11L's) in totaal (600ers en 400ers samen) 23 lampen.

 

Heb pasgeleden mijn eerste echte oogst gedraaid gemiddeld 21g per plant (en dat met een hoop kinderziektes omdat de lokatie nog nieuw was)

 

De moeders beginnen ook eindelijk een leuk aantal kleintjes op te brengen.

 

8 maanden zijn verstreken, en ik begin eindelijk een beetje te genieten van het hele gebeuren. Een hard leerproces geweest, veel geleerd, veel geld verloren en geinvesteerd.....

 

Geld komt nooit van zelf ook niet in dit wereldje....

 

Maar mijn 8 maanden zitten erop, en ik hoop eindelijk wat meer te kunnen genieten... Geld is ondertussen hard nodig geworden (en de rechtzaak in Belgie is nog niet geweest)

 

Waarom vertel ik dit alles.... moet ook weleens mij ei kwijt, beter hier dan aan een bekende !!!

 

:verrygood

 

Grtz GKingsleader

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi verhaal alleen na de rechtzaak zal dat genieten wel een tijdje afgelopen zijn

waardoor was je gepakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou de manier waarom ik gepakt ben geworden....

kan ik helaas niet vertellen.

 

Maar ze hebben me dus gepakt in een huurwoning met 300 plantjes erin...

wel gelukkig dicht bij de grens, waar ze dit soort dingen wel vaker tegen komen,

straffen zijn dan wat minder laag dan dieper in belgie...

heb samen met 2 vrienden 1 nacht in de cel gezeten,

heb hun de hand boven het hoofd gehouden, en me zelf ook

:D:D:D domme belgen, heel lulverhaal opgehangen, over dat de eigenaar iemand anders was, en dat ik deze persoon verder niet ken omdat deze persoon een onbekende voor mij zou zijn... blablabla.

 

Ik ben vogens justitie alleen de gene geweest die een woning op naam had voor iemand anders :verrygood

 

heb geen flauw idee wat ze op dit moment met het onderzoek doen...

rechtzaak vind normaal binnen 6 maanden plaats, en is al langer geleden, heb nog geen enkel bericht gehad, en de narcotica rechercheur die over deze zaak ging was best ok... in tegenstelling tot de lokale politie... waarvan ik nog een week striemen op mijn polsen had....

 

 

de rechercheur vertelde mij dat ik uit kon gaan vaN EEN VOORWAARDELIJKE GEVANGENISSTRAF... EN BEKEURINGEN ZOUDEN ZE NIET AAN DOEN !!!!!

 

EEN LACHERTJE DUS ALS HET ECHT ZO AFLOOPT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood:D:D domme belgen

Voor je weer begint te schelden, denk er dan aan dat Belgen ook nederlands kunnen, en dat dit forum ook toegankelijk is voor Belgen

(moet ik erbij vertellen dat ik Belg ben)

 

Hier is anders 1 domme Belg die zich niet laat pakken door de flikken, wat maakt dat van jou dan.

 

Jammer dat ik de ironie niet kan meegeven.

 

Ik zou toch niet gelukkig zijn met een voorwaardelijke celstraf hoor. En zeker niet als je op dit moment nog aan het kweken bent. Je kweekt toch niet meer in België, vermoed ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry sorry sorry

 

'k weet wel dat hier vrij veel belgen komen...

was richting begische justitie.....

 

en nee ik vertoon me niet meer in belgie...

laat staan dat ik er een 2e keer ga kweken.....

dus met die voorwaardelijke straf zou ik heel gelukkig zijn.

 

Grtz GKingsleader

Share this post


Link to post
Share on other sites
en de narcotica rechercheur die over deze zaak ging was best ok...

 

dit is het domste wat je kunt denken deze rechercheurs willen jou het idee geven dat wat jij gedaan hebt helemaal niet zo erg is en dat het hun vrij weinig boeit zodat jij wat opener tegen hun gaat praten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ze tegenwoordig zo erg zijn dat hadk echt niet verwacht :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verplaats je gewoon in hun , ze proberen de kosten van een inval en/of onderzoek zo goed mogelijk te verantwoorden in het kader van het efficiënt werken en de financiën . Ze zullen dus zoveel mogelijk geld proberen terug te vorderen of werkstrafuren of gevangenisstraf .

 

Voor de rest zijn he took maar mensen die hun werk doen ,en die naast van hun werk misschien ook wel relax zijn . Er zit natuurlijk ook echt vele verschil tussen de agenten /opsporingsambtenaren onderling , het is niet altijd een rollenspel , t'zijn geen acteurs .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
Dat ze tegenwoordig zo erg zijn dat hadk echt niet verwacht :verrygood

Nee jij verwacht dat een koe een ei legt als je em een kip te vreten geeft..... :D kon t niet laten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat ze tegenwoordig zo erg zijn dat hadk echt niet verwacht  B)

Nee jij verwacht dat een koe een ei legt als je em een kip te vreten geeft..... :lol: kon t niet laten

:P B) :P :wOOt

:verrygood :D :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...