Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Docu

Tegenstanders wietexperiment

Recommended Posts

Hi!

Wederom een vraag voor een nieuwe documentaire voor de publieke omroep over het aankomende wietexperiment (een eerder bericht is namens mij door een vriend geplaatst in een eerder topic). 

Inmiddels zijn we al een stuk opgeschoten met de documentaire en hebben we met ontzettend uiteenlopende personen gesproken. Erg interessant! Toch hebben we op het moment vooral voorstanders van het aankomende experiment gesproken, terwijl ik mij kan voorstellen dat veel mensen toch ook sceptisch zijn. Hoe zullen de telers die de shops moeten gaan voorzien geselecteerd worden, bijvoorbeeld? Wat gebeurt er met kleine telers die niet alleen kweken voor eigen gebruik maar die niet aan coffeeshops mogen gaan leveren? Zal het aanbod in de shops divers genoeg zijn? Wat nou als een shop liever niet deelneemt? En wat gebeurt er na de voorgestelde eindtermijn van het experiment?

Om het wietexperiment duidelijk in beeld te kunnen brengen, moeten deze twijfels en valkuilen natuurlijk worden meegenomen in de documentaire. Daarom zou ik ook graag nog in contact komen met een coffeeshopeigenaar of teler die zo zijn/haar twijfels heeft bij het aankomende experiment. Bij voorkeur coffeeshopeigenaren/telers in Utrecht aangezien we daar ook interviews hebben gedraaid bij lokale bestuurders, maar daarbuiten is natuurlijk ook een optie.

Bij interesse kun je mij mailen op hanan@bromet.nl of een persoonlijk bericht sturen via dit forum.

Groet,
Hanan

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...