Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hooooiiii !

ik ben titatovenaar. maar dat was alleen maar omdat ik ooit een naam moest hebben om protonmail aan te maken.

Ik lees al een tijdje hier mee maar twijfelde om een account aan te maken.

Ik ben meestal in en rondom amsterdam te vinden en rommel sinds kort een beetje aan met 5 autoflowers. 

zelf blow ik niet. nog nooit gedaan ook. heb tot nu toe eigenlijk qua wiet alleen een aantal keer spacecake gegeten, en 6 x aan de bong gehangen.

kheb een superlief vrouwtje, en nadat we bij de 10e editie van cannabis liberation day zijn geweest kwam een vriendin van ons met info over een docu die zij maakt voor haar werk, ik was aardig verbaasd over hoe goed ze op de hoogte was van wietgerelateerde nieuwtjes, helemaal omdat ik het nooit had verwacht.

Omdat zij me heeft verteld dat ze met die docu juist de goede kant van legalisering en het rare achterdeurbeleid/regelgeving wilt laten zien, toch besloten om hier een acc aan te maken en meteen een oproep te doen voor haar.

(deze staat bij media)

 

dus bij deze ; aangenaam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...