Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

raptor

Dringend hulp bij schakeling lamp

Recommended Posts

Ik heb een 400 watt lamp die ik mag gebruiken van een vriend maar die is jammer genoeg nog niet aangesloten dus heb een VSA een starter en dna 2 condensoren maar ze zijn nog niet met elkaar verbonden en ik zou graag mijn plantjes zo snel mogelijk in bloei zetten maar heb geen schema hoe ik deze moet aan elkaar schakelen en heb al het ganse forum afgezocht om er een te vinden maar heb spijtig genoeg nog niets gevonden die mij kan helpen als er iemand zo vriendelijk zou willen zijn om een foto van zijn eigen schakeling of een schema op dit forum te zetten zou ik al ene heel stuk geholpen zijn dank bij voorbaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik dus niet snap aan dit forum en wat mij ook een beetje irriteert is dat de experts :angry: zullen we ze maar noemen altyd zitten te zagen dat de vragen al 1000 gesteld zijn (wanneer een noob ze stelt) maar wanneer een NOOB zoals ik :) (en ben ook een serieuze want is de eerste keer dat ik kweek) dan een vraag stel die er niet op staat dan krijg ik der ook geen antwoord op. Is voor de grote kwekers zoals jullie zichzelf dan noemen toch geen enkel probleem om een foto te nemen van jullie schakeling van lamp,vsa en starter en wat er nog allemaal tussen zit en dit even te posten tenzij jullie natuurlijk ene schema hebben of ben ik soms fout. zal nu wel veel boze reacties krijgen maar het is de waarheid, soms vind ik ook wel dat er vaak dezelfde vragen worden gesteld. en jullie mogen gerust weten dat ik al een hele hoop tyd op jullie forum heb zitten zoeken naar info en het heeft me al goed op weg geholpen ( bedank :| daarvoor en doe zo verder)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geduld is een schone zaak !

Wat me opvalt aan je verhaal is dat er 2 condensatoren bij je setje zitten , heb je geen foto van je componenten? De condensatoren zullen wel paralell geschakeld moeten worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een schemaatje gemaakt een ingescanned, as je het wilt, stuur een private message met je email adres er in...

 

Edit: ow ja, voor ik het vergeet: wel alleen als je me belooft me niet te vervolgen als je hok afbrand :|

Edited by Almostpro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is geen enkel probleem meer. het licht brand al er is een familielid die elektricien is komen uitleggen hoe ik het moet aansluiten. Toch bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die persoon is het maar gsiteren avond komen uitleggen en heb het pas deze morgen in elkaar gestoken en heb enkele dagen geleden van mijnentak zitten maken en toen had ik die uitleg nog niet gekregen. en is niet van mijnen tak maken is gewoon een opmerking dat ik had. zodat er wat meer verdraagzaamheid zou komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...