Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SJ1984SJ

Plant Knippen

Recommended Posts

Het valt allemaal wel mee hoor met die Spectraboxjes..........

 

gallery_46643_19271_1681586.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degen die hier niet begrijpt waar hij mee bezig is ...tsja laat maar... mischien dat een beetje zen meditatie je gaat helpen omdat plantje klaar te krijgen...

haha echt waar gozer. Mijn zoontje van 5 praat nog wijzer en komt slimmer over, dan jij als 41 jarige....! met enige levenservaring!?. Ik begrijp het allemaal heel goed. Denk eerder dat jij nog een cursus begrijpend lezen moet volgen..

Het valt allemaal wel mee hoor met die Spectraboxjes..........

 

gallery_46643_19271_1681586.jpg

 

Oh dat ziet er netjes uit.. Gewoon perfecte lamp dus.

 

Ts beetje snel op zen pikje getrapt omdat ie niet et antwoord kreeg wat hij verwachtte? :o

 

Hoezo dat? nooit op mijn pik getrap geweest hoor!

 

Nog even een tip, probeer het wat rustiger aan te doen met voeding, in de aarde die je gebruikt zit sowieso meestal wel genoeg voeding om de 1e maand mee door te komen.

 

Als een plant teveel voeding krijgt is dat ook niet goed, aan de kleur van je blad te zien, zeer donker groen, of komt dat door de belichting, zit je te hoog in je voeding.

 

staat op cocos en idd wat zoeken geweest naar het geven van de juiste hoeveelheid voeding. bedankt voor de tip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...