Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wietje321

Dunner Wordende Steeltjes

Recommended Posts

Hi! Ik heb een probleem met mijn Purple Buds. 2 stuks. Ter info, ze staan sinds 2 weken buiten en zijn redelijk gegroeid. Ze staan allebei nog op zaai en kweek aarde, ik meet geen PH waarde en geef geen voeding of enig andere toevoegingen.

 

Nu worden van beide plantjes de steeltjes/stam steeds dunner. Zie afbeelding (hoop dat ze werken):

 

https://s32.postimg.org/nrkqvlht1/20160801_181236.jpg

 

https://s32.postimg.org/5wa45m791/20160801_181326.jpg

 

Iemand enig idee? Ik heb ook nog een OG kush, die staat al sinds begi mei en gaat erg goed. Metertje hoog nu.

 

Er was laatst wel een flinke regenbui, heb het idee dat het daarmee te maken kan hebben, maar het ziet er niet verrot uit.

 

Grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan van alles zijn, als de pot wat droog is overpoten in een groter pot.

Met goede grond en dan wat dieper in de pot zetten zodat de kale steel minder lang is.

Dat zou ik doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou em wel gewoon dezelfde behandeling blijven geven,oppassen met steeltje die moet indrogen/droogblijven.

 

Kan stengelrot zijn namelijk(fusarium),is te behandelen met waterstofperoxide.

kan het niet goed zien met deze pics.

 

 

Ik zie het ook weleens bij autoflowers dat de bovenkant dikker word en onderin steel dun blijft.

gewoon ondersteunen en doorgaan

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze beide overgezet naar wat grotere potten. 1 van de 2 groeit nog door, de ander is al een tijd gestopt met groeien en wordt ondertussen ook wat slap en geel. Vrees het einde.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...