Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
John spion

Lumatek Kabels.

Recommended Posts

Beste mensen, ik wil binnekort overstappen naar Lumatek evsa's heb alleen een klein probleempje namelijk:

 

Er staat bij vermeld dat de kabels maar 5 meter lang zijn, maar mijn schakelbord staat 6-7 meter verder, nou heb ik gelezen dat ik die kabels niet mag verlengen. Hoe los ik dit op?

 

Gr John

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi John meschien heb je hier wat aan http://www.wietforum.nl/topic/97730-verlengen-van-kabel-van-evsa-naar-lamp/

 

Ik heb altijd hoop gedoe gehad met mijn lumatek 2 keer terug gestuurd mijn 600er omdat de apparatuur op de kabel stoorde waardoor de bulp ging flikkeren bij de 3de keer heb ik die kabels door een pvc buis laten lopen was het probleem verholpen,heb ook veel mensen gehoord die hadden nergens last van, mvg xl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx mister heb het even door gelezen maar kom nog niet echt verder! Ik zoek dus een 600watt evsa met goeie lamp en een goeie kap waar niet bezuinigd op wordt.

Als jullie tips hebben hoor ik het graag ik sta open voor alle merken, niet vergeten dat mijn schakelbord 6-7 meter verder staat en op oppervlakte wat word belicht is 1m2 per lamp. Mijn vraag is dus nog steeds hoe ik dit op los!!

 

Gr

Edited by John spion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zelf heb altijd de gavita ir 600 in combi met een lumatec 600 gebruikt vond het een fijne lamp en goede rondjes mee gedraaid kwam berg licht vanaf in een tent van 120x120 planten vonden het heerlijk

 

 

gallery_35793_15459_400960.jpg

 

 

gallery_35793_15459_216124.jpg

 

 

gallery_35793_15459_1112662.jpg

 

 

gallery_35793_15459_424786.jpg

 

Kijk maar es op forum na verslagen die ook met de gavita ir hebben gedraaid bijna altijd mooie rondjes over het kabel gebeuren kan je niet helpen meschien ander forum lid

 

Xl

 

 

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Langere kabel eraan.

Hoe dacht je anders dat die kwekers dat doen die hokken hebben van 10 x 20 meter?

Als je maar zorgt dat de kabel van voldoende dikte is, en je de kabel niet oprolt, dan zou er nauwelijks een probleem moeten zijn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat snap ik kees, maar heb een x gelezen dat als je de kabels van een evsa naar lamp langer dan 5 meter maakt het mogelijk is dat de lampen gaan flikkeren/niet doen. Iemand had toen een voorbeeld gegeven dmv een kastje (geen lasklem/wago) zodat dat geen probleem was. Nou kan ik dat nergens terug vinden en ik weet dus ook niet of dit waar is. Ben die oude trafos gewend en daar had ik soms kabels van 15meter aan zitten.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...