Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo allemaal!

 

Ik zit al ongeveer een jaar op dit forum en ik dacht laat ik eens mijn eigen kweek verslag schrijven. Dit is inmiddels mijn 2e kweek binnen, ik ben dus nog een beginner en ontvang graag tips!

 

Mijn setup:

- 1x1x1.80 meter tent (secret jardin)

- 1 x clipon fan

- 125 watt CFL coolwhite (lumii)

- Reflector kap

 

Ik ben begonnen met 2x purple bud en 1x white ice, dit is omdat de andere zaadjes niet ontkiemde.

gallery_45803_18870_82774.jpg

 

Een paar weken later van links naar recht purple bud, purple bud, white ice

gallery_45803_18870_1137950.jpg

 

Ik ben begonnen met het uitproberen van low stress training (LST) omdat bij mijn vorige kweken de dames erg lang werden en er weinig opbrengst over bleef aan de zijtakken. Dit is een foto van de white ice

gallery_45803_18870_559555.jpg

 

gallery_45803_18870_418741.jpg

gallery_45803_18870_109287.jpg

Sinds gister heb ik de twee purple buds geprobeerd te fimmen, ik weet niet of dit is gelukt fotos volgen nog! De white ice begint trouwens al voorbloei verschijnselen te krijgen, deze loopt erg voor op de purple buds. Ik hoor het graag als jullie meer willen zien :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een leuke set up! Veel succes gewenst met je tweede ronde. :)

 

De clipfan zou ik nu nog niet direct op de planten laten blazen maar liever op de muur of boven het gewas onder de lamp door.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben van plan mijn white ice nog te toppen, maar ik vraag me af of dit nog mogelijk is omdat ze al voorbloei verschijnselen vertoont?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo toppen gebeurt meestal in de groei periode,ik de bloei zou ik niet meer toppen ik weet niet hoelang deze strain doorgroeit maar meestal wordt toppen afgeraden zodra de bloei aanbreekt Mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mister xl ze heeft al haartjes in de oksels dus ik denk dat ik haar dan maar met rust laat :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knakken kan wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben een beetje bang dat ik haar misschien verpest met een knakje, dat heb ik nooit eerder gedaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hierbij een kleine update, alles loopt niet meer zo goed als eerst.

Om te beginnen met de kleine purple buds:

 

Deze kleine is een soort misvormt, iemand een idee of dit nog bij trekt?

gallery_45803_18870_174172.jpg

 

Deze kleine lijkt last van spint of trips te hebben zie ik dat goed? De rest heeft er overgens geen last van.

gallery_45803_18870_589880.jpg

 

Deze gaat volgens mij wel aardig ze heeft wel wat merkwaardigs op 1 van haar bladeren zitten, toch last van spint of trips?

gallery_45803_18870_407672.jpg

 

De grotere purple bud heb ik getopt, het fimmen was namelijk mislukt, ook heb ik op haar LST toegepast.

gallery_45803_18870_690602.jpg

 

gallery_45803_18870_344671.jpg

 

Tot slot nog een fototje van de white ice, deze gaat wel lekker

gallery_45803_18870_427672.jpg

 

Hopelijk kan iemand me vertellen wat er mis is bij de kleintjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie geen insecten op de foto, de planten staan er mooi bij!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die eeneu is een mongool en die anderen heeft ook wat mongoole trekje s :)

even wat tijd gunnen je heb kans dat het er uit groei en anders lekker de vuilbak in of plant ze ergens buiten ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks voor jullie reactie! ik heb zelf ook geen insecten gezien, maar de verschijnselen deden me toch wel erg denken aan spint/trips. Als ze niet bij trekken zet ik ze lekker buiten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil je nog eens een duidelijkere foto maken van de bovenkant van het plantje en de onderkant? Dan kan het uitgesloten worden.

 

Nu ik er nog eens goed naar kijk kon je wel eens gelijk hebben.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben geen held als het gaat om het maken van foto's maar hopelijk kun je hier iets uit concluderen:

gallery_45803_18870_354150.jpg

 

Onderkant:

gallery_45803_18870_546376.jpg

Ik zie zelf echt geen beestjes, ik heb ze eerder gehad dus ik weet hoe ze eruit zien, maar misschien heb ik het mis.

 

Hier nog een foto van het mongooltje:

gallery_45803_18870_677004.jpg

 

En een foto van een klein bladprobleempje bij de wat grotere purple bud

 

gallery_45803_18870_670691.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is lastig te zien op de foto's, maar volgens mij zit er niks op. Dat 'bladprobleem' op de onderste foto zou ik me geen zorgen over maken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is lastig te zien op de foto's, maar volgens mij zit er niks op. Dat 'bladprobleem' op de onderste foto zou ik me geen zorgen over maken.

toppie! Thanks dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

De white ice gaat lekker! over een paar dagen gaan ze op 12/12 (de grote purple bud en white ice) ik heb een 125 w cfl warm white, ik hoop dat ze daar goed onder gaan bloeien.

gallery_45803_18870_427672.jpggallery_45803_18870_195679.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...