Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Buitenkweker17

Royal Cheese Automatic Buitenkweek 2016

Recommended Posts

Ziet er erg goed uit! Goede kleur, lekker de blaadjes omhoog! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben jaloers :) zo rap en goed dat ze gaan :)

Bij mij komen ze enorm achter .

Ik ga zowiezo ook van royal queen seeds zaadjes kopen voor me 2 de oogst nu eind van de maand . Ze hebben een autoflowering outdoor mix die enorm zalig lijkt :)

 

Doe zo verder holmes

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben jaloers :) zo rap en goed dat ze gaan :)

Bij mij komen ze enorm achter .

Ik ga zowiezo ook van royal queen seeds zaadjes kopen voor me 2 de oogst nu eind van de maand . Ze hebben een autoflowering outdoor mix die enorm zalig lijkt :)

 

Doe zo verder holmes

Peace

 

Thanks! , over die autoflower mix ik zou die niet halen want volgends mij weet je dan niet welke plant welke soort is. persoonlijk lijkt me dit niet fijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben jaloers :) zo rap en goed dat ze gaan :)

Bij mij komen ze enorm achter .

Ik ga zowiezo ook van royal queen seeds zaadjes kopen voor me 2 de oogst nu eind van de maand . Ze hebben een autoflowering outdoor mix die enorm zalig lijkt :)

 

Doe zo verder holmes

Peace

 

Thanks! , over die autoflower mix ik zou die niet halen want volgends mij weet je dan niet welke plant welke soort is. persoonlijk lijkt me dit niet fijn

 

Jowel hoor de soorten staan erbij :) en ze zotten individueel verpakt met naam erbij :) , quick one , royal kush, royal jack , diesel en nog ene xD

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben jaloers :) zo rap en goed dat ze gaan :)

Bij mij komen ze enorm achter .

Ik ga zowiezo ook van royal queen seeds zaadjes kopen voor me 2 de oogst nu eind van de maand . Ze hebben een autoflowering outdoor mix die enorm zalig lijkt :)

 

Doe zo verder holmes

Peace

 

Thanks! , over die autoflower mix ik zou die niet halen want volgends mij weet je dan niet welke plant welke soort is. persoonlijk lijkt me dit niet fijn

 

Jowel hoor de soorten staan erbij :) en ze zotten individueel verpakt met naam erbij :) , quick one , royal kush, royal jack , diesel en nog ene xD

 

Peace

 

ooh okee, ik had een keer gehoord dat dit niet het geval was

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een foto van de voeding die ik ga gebruiken en de samenstelling van deze voeding. De rede dat ik voor deze voeding heb gekozen is dat het erg goedkoop is en biologisch is. Overigens is mijn aarde van hetzelfde merk maar ik vind het niet echt goede aarde ( was de allergoedkoopste )

De voeding heb ik al eerder gebruikt en heb hier geen problemen mee gehad

 

20160513 170212

20160513 170221

 

 

Let me know what you think! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een voorstander van canna maar dat is mijn mening prijs valt daar ook wel van mee .. Als dit de vorige x werkte bij je waarom niet 😜

Share this post


Link to post
Share on other sites

me to

canna is top voor onze green friends

 

maar je planten zien er goed uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol dit staat op rollingstoned. nl : Kaliumoxide (k2O) kun je trouwens maar beter niet aan je wietplanten geven, deze geoxideerde vorm van kalium is namelijk bijtend en trekt vocht aan

 

Maar dit goedje zit wel in mijn voeding, wat zal ik doen ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als is jou was zou ik echt gewoon voor voeding gaan wat voor wietplanten bedoeld is,want er gaan gegarandeerd tekorten bij je opspelen,het hoef niet duur te zijn je hebt een flesje grow en bloom al voor paar euro je hebt ook vaak starterspakketjes liggen met kleine flesjes erin ben je voor paar euro klaar voor je kweek , en wel slim om keuze te maken wil je bio gaan growen of afzuren

Xl

Edited by mister xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als is jou was zou ik echt gewoon voor voeding gaan wat voor wietplanten bedoeld is,want er gaan gegarandeerd tekorten bij je opspelen,het hoef niet duur te zijn je hebt een flesje grow en bloom al voor paar euro je hebt ook vaak starterspakketjes liggen met kleine flesjes erin ben je voor paar euro klaar voor je kweek , en wel slim om keuze te maken wil je bio gaan growen of afzuren

Xl

 

Een wietplant is een plant, en deze voeding is voor planten. Ik heb het idee dat mensen soms te moeilijk doen met wietplanten en dat het daardoor vaak misgaat, Ik heb op me 15e jaar van 3 buitenplanten boven de 300 gram gehaald gewoon in het tuintje zonder speciale 'wiet voeding' , Ik geloof best dat het beter kan zijn maar soms word het ook overdreven.

 

Peace ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je moet het allemaal zelf weten is jou feestje dus jou kweek veel succes

 

Xl

Edited by mister xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je moet het allemaal zelf weten is jou feestje dus jou kweek veel succes

 

Xl

 

Klopte, thanks voor de tip alsnog. Mijn antwoord kwam misschien een beetje onbeleefd over aangezien ik zelf om advies vroeg :rolleyes2:

Jou planten zien er trouwens wel erg gezond uit.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onee is niet erg hoor iedereen heeft zijn eigen manier van kweken zo gouw ben ik niet op de tenen getrapt

Thx voor compliment

Xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onee is niet erg hoor iedereen heeft zijn eigen manier van kweken zo gouw ben ik niet op de tenen getrapt

Thx voor compliment

Xl

Mooi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang je zelf tevreden bent maakt het niet uit wat anderen zegen tog zoals je hier op het forum kijkt of op een ander iedereen heeft een mening en eigenlijk doe je het nooit goed genoeg.. wanneer ben jij tevreden dat is de vraag ik bijv koop me aarde gewoon bij de tuincentrum 3/4 euro een ander wilt weer een speciale hebben tja zolang ze groeien en er komt wat aan waar JIJ blij mee bent is het goed tog :vape: alleen als je vraagt om mening krijg je die ook natuurlijk hahah goodluck bro

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang je zelf tevreden bent maakt het niet uit wat anderen zegen tog zoals je hier op het forum kijkt of op een ander iedereen heeft een mening en eigenlijk doe je het nooit goed genoeg.. wanneer ben jij tevreden dat is de vraag ik bijv koop me aarde gewoon bij de tuincentrum 3/4 euro een ander wilt weer een speciale hebben tja zolang ze groeien en er komt wat aan waar JIJ blij mee bent is het goed tog :vape: alleen als je vraagt om mening krijg je die ook natuurlijk hahah goodluck bro

 

Thanks :D , Ik zelf ben niet erg blij met mijn aarde dit jaar . ik kocht 20 liter voor 1,50 ofzo ik zie op de verpakking dat er zelfs dierlijk vet inzit :wtf2: Ik denk dat ze gewoon allemaal goedkoop restafval erin hebben geflikkerd. Maar ze groeit en daar draait het tenslotte om

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb geen idee ik heb voor mij white widows gewoon potgrond bij de gamma gehaald en me bleuberrys staan in de pot grond van tuincentrum idd ik betaalde 3/4 euro voor 40l en een maat van me kweekt onder lampen ook hij gebruikt deze aarde het is wat je gewend bent want het groeit overal in alleen alles heeft een anderen aanpak nodig snap je wij roken het dus als wij maar tevreden zijn en voor en buiten plant is na mijn mening teveel poespas niet nodig het blijft hoe dan ook een buitenkweek giftig zoals we gewend zijn uit de shops word ie echt niet :vape: in nederland dan, california etc ander verhaal hadden wij maar 1 x zo zomer :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even iets wat misschien wel belangrijk is om te vermelden, Ik heb mijn zaden bij de locale smartshop gekocht en dit was de oude verpakking van rqs waarop ook stond: Cheese x Critical x Ruderalis Op de huidige site staat niks over Critical dus mischien is dit niet meer het geval. Ook zul je hier dus wss critical gen in terugzien.

 

Peace :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

20160520 151146


20160520 151134


20160520 151115


ff een update, ze gaat nog steeds lekker en er bevinden zich nog geen problemen
het mag wel wat mooier weer worden

Peace ^_^
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im back, ze groet snel, maar elk nieuw blad dat ze nu aanmaakt is misvormt, weet iemand wat dit is? Ik dacht zelf aan teveel water of een misschien een ziekte. Ze is nu wel +/- 40 cm

20160528 122728

 

 

20160528 122737

20160528 122754

20160528 122808

 

 

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn broer heeft zaden uit de zelfde verpakking als mij, heeft de planten aan de andere kant van het land gegroeid in andere potten met andere aarde en andere voeding en hij had precies hetzelfde probleem. Ik denk dus dat dit zit in de genetica, ze hebben de genetica ook vast niet voor niets veranderd. Alweer niet tevreden met een autoflower van rqs, volgende keer stap ik over naar dutch passion denk ik <_<

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoel je de gerimpelde bladeren? Die heb ik ook wel eens gehad. Trok later weer bij, ik dacht dat het met voeding te maken had.

 

Geen ervaring met rqs, wel veel negatieve feedback gelezen. Dinafem bevalt hier erg goed. Mooie sterke planten, weinig onderlinge verschillen. Huismerk van wietzaadjes.nl doet het ook altijd lekker. Kies altijd voor big Bud XXL auto. Stabiel en nette opbrengst.

 

Succes met de dames 👍🏼

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet uit als een verdampings probleem plant verdampt te veel

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...