Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Growingweed93

Groei & Bloei

Recommended Posts

Wennen is even een paar dagen niet aan de plant knippen, bladeren verwijderen etc. Gewoon water geven, en als ze geel beginnen te worden begin je aan de voeding. In het begin zit er genoeg voeding in de grond.

 

Als je gaat toppen wacht dan 3-4 dagen voordat je naar 12-12 gaat.

 

Lees ook dit topic eens door, veel vragen die je hebt staan daarin: http://www.wietforum.nl/topic/17120-de-basisinfo-alle-informatie-voor-de-beginner/

Share this post


Link to post
Share on other sites

propagator bij de action voor €2,99. Is niet zo erg groot maar lekker handig formaatje en lekker goedkoop.

Ledlampjes kan je daar ook voor weinig kopen of hang er een spaarlamp boven van 24watt die iets meer dan 3 euro kost bij de action en er gelijk 1460lumen op knalt.

 

Als je 15 zaden ontkiemt tussen keukenrol papier of wc papier, dan plant je ze in plastic bekertjes, 2 weekjes in de action propagator (er passen 15 bekertjes in dus) als ze allemaal boven zijn(binnen enkele dagen) dan deksel er af. Het licht vochtige klimaat zorgt er voor dat de plantjes makkelijker het zaaddekseltje/hulsje kunnen afgooien.

Als je plantjes het bekertje gaan ontgroeien de plantjes verpotten naar grote potten en lekker laten groeien en bloeien.

 

Lekker eenvoudig en vlot zonder poespas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit die jong nou niet weer dingen aan te smeren.. Negeer Bigmart maar ik neem aan dat het je al duidelijk is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik las dit:

Een autoflower heeft 9 tot 12 weken nodig, afhankelijk van het soortje

 

Is dit in totaal?

Dus na 9 tot 12 weken kan ik oogsten dan?

Ik neem aan van wel.

Je kan oogsten wanneer de haren bruin zijn en de trichomen amberkleurig zijn.

Correct toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...