Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
teuntje

free spore ring

Recommended Posts

Guest

ik heb myn brief vorige week zaterdag gepost maar nog steeds geen sporen ontvangen hoelang duurt dit normaal :?: :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb myn brief vorige week zaterdag gepost maar nog steeds geen sporen ontvangen hoelang duurt dit normaal :?: :?:

 

Normaal heb je met 14 dagen je printje inhuis:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij had tog eerst.. artikel over fsre.. in de telegraaf?.. of vergis ik me was namelijk ook wijchenaar..

Share this post


Link to post
Share on other sites
meneer cactus ook wijchenaar :o gehehe... ;).. kan ik neit keer langskomen :) ?

Vast wel hoor, heb het alleen nu even een beetje druk ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

meneer kan je niet je eigen site geven van je zaden voor kleine prijs...Er zijn altijd mensen die je verder willen helpen met die ring, gaar die site dus, ik w8 met smart.....

 

Later

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik begin het id te krijgen dat die site van jouw is

 

Website is van mij :smoke Ik zie het zelf als een gezamelijk iets gecoordineerd vanaf mijn pc! Voor en door elkaar :verrygood

 

Groetjes Eric

hey kan jij ook aan sporen van de psilocybe tampanensis komen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor degene die dit al gedaan hebben ,een paar vragen:

 

- 1word er dus verder als de dingen die je zelf op de 2e envelop hebt gezet voor de terug weg niks gezet?

 

- 2 Is dit nouw 100% veilig , het ligt namenlijk zo , dat mijn ouders het niet mogen weten, ik doe dit bij iemand thuis maar hij wil het niet naar zijn huis op gestuurd hebben. En ik wil natuurlijk geen reclame of een envelop waar iets herkenbaars opstaat waaraan je kunt zien dat er sporen in zitten.

 

-3 weet je 100% zekerz dat die sporen dan ook wel ' werken '

 

-4 Weet iemand een NL GESCHREVEN site waar op beschreven staat wat je met die sporen moet doen om ze in te gebruiken, en natuurlijk hoe ik ze zelf weer kan op stuuren

 

Alvast bedankt Paddo Kwekers!

 

laterz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor degene die dit al gedaan hebben ,een paar vragen:

 

- 1word er dus verder als de dingen die je zelf op de 2e envelop hebt gezet voor de terug weg niks gezet?

 

- 2 Is dit nouw 100% veilig , het ligt namenlijk zo , dat mijn ouders het niet mogen weten, ik doe dit bij iemand thuis maar hij wil het niet naar zijn huis op gestuurd hebben. En ik wil natuurlijk geen reclame of een envelop waar iets herkenbaars opstaat waaraan je kunt zien dat er sporen in zitten.

 

-3 weet je 100% zekerz dat die sporen dan ook wel ' werken '

 

-4 Weet iemand een NL GESCHREVEN site waar op beschreven staat wat je met die sporen moet doen om ze in te gebruiken, en natuurlijk hoe ik ze zelf weer kan op stuuren

 

Alvast bedankt Paddo Kwekers!

 

laterz

1 een postzegel en soms Eric als afzender

 

2 staat weinig bijzonder op... gaat ook naar landen waar het nog veel minder legaal is

 

3 ze werken 95% van de keren... ik maak zelf ook sporen voor ze :verrygood

 

4 het forum van meneercactus staat veel info over kweken van paddestoelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...