Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
coolradijsje

plant is nog niet oogstklaar.

Recommended Posts

Mijn Hollands hope plantje is pas 10 september beginnen bloeien...

Nu is hij nog altijd niet klaar, Hij heeft ook nog geen ferme toppen zoals ik ze hier soms zie bij de binnenkweek...

Zoals ik zie mag hij zeker nog 2 weken blijven staan, nog geen enkel haartje is bruin...

Zou ik nu nog rustig blijven afwachten of zou ik hem beter oogsten? want het is verdorie massa's koud aan het worden. Ik laat hem binnen zetten door ne vriend (plant staat op een balkon)

Voor de rest ruikt hij heeeeeerlijk.

 

Het is mijn eerste kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er nog geen budrot inzit kan je em gerust laten staan... bizar trouwens dat hollandse hoop zo laat bloeit, staan er geen straatlantaarns op ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De toppen uit de binnenkweek kun je buiten niet verwachten , dus dat klopt.

 

Misschien brandt er licht (bv lantarenpaal) in de buurt van de plant 's nachts , dat kan de verklaring zijn voor de veel te laat ingezette bloei. of het is een ander ras ,geen hollands hoop dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk idd dat licht mijn plantje heeft beïnvloed, ie staat op het balkon en als hij geen licht krijgt van lantaarns buiten dan heeft ie waarschijnlijk te lang licht gekregen door de binnenverlichting in zijn kot die door het venster naar buitenschijnt.

Zal toch nog proberen zolang mogelijk te wachten... ik zie wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...