Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CrystalClear

Persoonlijk Expiriment

Recommended Posts

Hey allemaal!

 

Ik vroeg me af of het nog mogelijk was om nog een zaadje te zaden?

 

Weinig tot geen opbrengst is geen enkel probleem

 

Iemand een idee of dit nog kan en zo ja autoflower of normaal?

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten zetten kan altijd ook in de winter....dagen worden korter als 12 uur per dag op een gegeven moment dus plant doet echt niks.

Minimaal 18 uur nodig om te groeien en zelfde voor auto's, hebben echt voorgroei nodig om tot plant te ontwikkelen maar nogmaals kan altijd ook als er sneeuw ligt ( gebruik je m als kerstboom ook al s gezien hoor hier op t forum)

 

Succes!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste poldergrower,

 

Ik lees bij veel soorten dat de oogstmaand oktober is, als ik nu een snelle vorm zou neerzetten zou de plant dus klaar kunnen zijn in oktober?

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt ook maar hier word wel uitgegegaan van een normale levensloop en dat is niet nu starten...maw de plant heeft de 18 uur lichtcyclus nodig om tot een aanzienlijke plant te komen en dat gaat nu niet meer lukken omdat de tijd al meer naar de winter toeloopt, dus naar de 12 uurs cyclus.

Knutsel kweekt altijd op de maanstanden en hield in het verleden precies bij voor jullie buitenkwekers hoeveel uren zonlicht er nog beschikbaar is en wanneer er precies gebloeit word vandaar deze info. Daar is de Heribei op gebaseerd en is dat dus echt een top buitensoort voor Nederland met dikke potentie door de Herijuana.

Kijk maar bij mij met Heribei 2013 zie je het vanzelf.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hello, Super bedankt voor alle informatie, mijn 2e kweek is bijna afgelopen zoals je op mij andere topic zag.

 

Ik heb heel eigenwijs toch nog 2 zaadjes besteld (kera white thunder van Kera seeds) deze zou bestendig zijn tegen kouder klimaakt, ziektes en vocht.

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is idd heel eigenwijs maar ik wens je wel veel succes man!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou auto`s pakken 3 weken onder een tl voor groeien en de bloei kan best met minder licht uren ik heb al meerdere winters met autos voor de raam afgebloeit.

geen grote opbrengste maar wel een leuke hobby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus het experiment is of het nu nog kan? Want het is me niet helemaal duidelijk wat nu precies het experiment moet wezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga het sowieso proberen, was meer de vraag of het niet 100% een verloren zaak zou zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

100% verloren niet zo zeer, je krijgt er wel een paar gram vanaf maar een comerciele hoeveelheid gaat het niet meer worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...