Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zoned-out!

Completekweektent!

Recommended Posts

Ziet er wel erg goedkoop uit. Ben benieuwd als dit legit is dan ga ik daar ook wel wat dingen op bestellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er wel goedkoop uit... net iets goedkoper dan deze: http://www.rajatrading.nl/ (hier heb ik wel ervaring mee, tot nu toe gaat het altijd goed hier, alleen de kleinere voeding (kleinere flessen dan 1L) leveren ze liever niet). Zo te zien heeft die webshop die je aangeeft ook de mogelijkheid om de producten af te halen (in Woerden), ziet er allemaal aardig legit uit. Misschien wat om het voor de 1e bestelling zelf op te halen om te kijken hoe het daar is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er wel goedkoop uit... net iets goedkoper dan deze: http://www.rajatrading.nl/ (hier heb ik wel ervaring mee, tot nu toe gaat het altijd goed hier, alleen de kleinere voeding (kleinere flessen dan 1L) leveren ze liever niet). Zo te zien heeft die webshop die je aangeeft ook de mogelijkheid om de producten af te halen (in Woerden), ziet er allemaal aardig legit uit. Misschien wat om het voor de 1e bestelling zelf op te halen om te kijken hoe het daar is?

 

Heb een Kweektent Homebox Evolution op het oog minimaal 10,- goedkoper i.v.m concurrentie, blijkbaar niet veel ervaring met deze webwinkel maak niet uit binnen kort een bestelling doen. Vermelden gaan mee met de goedkoop prijs wil altijd lonen melding doen nee heb je ja kan je krijgen bespaard in verzendkosten op een adres. Verkopen niet heel erg veel beperkt keuze wanneer alles duidelijk is geworden (boodschappen lijst) gaat een mailtje die kant op zelfde geld kunnen zij het goedkoop apart bestellen bedankt voor het delen van de link zier goed eruit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...