Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietkop

Mag Ze Al Ondersteboven?

Recommended Posts

beste wietforummers,

volgens mij lijkt mijn plantje al behoorlijk rijp, afgaande met mijn lekenoog van de "bruine haartjes" omdat mijn microscoopje nog onderweg is. op het kaartje van rqs waar het zaadje in zat lees ik net dat ze al een kleine 3 weken te lang staat.

graag had ik gevraagd aan de mensen met een wat ervarener oog om even jullie mening te geven of ik haar al aan het plafond mag hangen.

indien nodig kan ik meer foto's maken.

bij voorbaad dank. vriendelijke groeten wietkopmans.

 

gallery_44125_18032_135541.jpg

 

gallery_44125_18032_48049.jpg

 

gallery_44125_18032_45521.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee wietkop,

 

Mooi plantje heb je daar man! Wat voor soort is het?

 

Aan de eerste foto te zien zou ik zeggen ja, haal haar naar beneden. Maar Door die andere twee twijfel ik. Kun je misschien wat close-up maken van de andere toppen? Mvg crytalclear

Share this post


Link to post
Share on other sites

de strain is jack herrer autoflower van royal queen seeds zaadbank

wel moet ik erbij vertellen, ik heb geen lamp gebruikt enkel zonlicht, en pas na een week zichtbare bloei ofzo had ik ontdekt dat voor bijna de hele middag enkel de hoofdtop in de zon stond als ik haar niet op een bak bier zette, sinds dien staat ze wel elke dag volledig in de zon, ik ga nu proberen zo zuiver mogelijke close ups van verschillende toppen te schieten maar mijn camera is de webcam van mijn laptop dus dat is een grotere opgave dan het lijkt, alvast bedankt dat je de moeite wilt nemen om een oordeel te geven :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44125_18032_45521.jpg

 

gallery_44125_18032_128013.jpg

 

gallery_44125_18032_144515.jpg

 

gallery_44125_18032_57023.jpg

 

gallery_44125_18032_54494.jpg

 

gallery_44125_18032_263407.jpg

 

gallery_44125_18032_157943.jpg

 

gallery_44125_18032_186489.jpg

 

gallery_44125_18032_9153.jpg

 

gallery_44125_18032_120990.jpg

 

gallery_44125_18032_105911.jpg

 

gallery_44125_18032_63452.jpg

 

gallery_44125_18032_59075.jpg

 

gallery_44125_18032_161673.jpg

 

gallery_44125_18032_195025.jpg

 

dit zijn zowat alle toppen waar ik mijn laptop bij kon positioneren waar er een ietwat beter lichtinval in de camera was, hopelijk zit er iets bruikbaars bij :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee wietkop,

 

Ziet er mooi uit man, maar nog steeds durf ik nirt helemaal te zeggen of ze klaar is, mijn telefoon is zo scherp dat ik zelfs de trichomes (als je dag zo schrijf) kan zien.

 

Ik zou hem persoonlijk denk ik nog even laten staan zodat echt 80% van de haartjes bruin worden!

 

Hoellang staat ze al in de bloei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

afgaand van mijn eerder fotoreportage dan verslagje

zal ze ergens in de laatste week maart zichtbare bloei beginnen vertonen zijn,

en op de verpakking staat er wel flowering time 70-75 dagen maar der staat ook harvesten na 10-11 weken en aangezien ze ergens rond half maart in de grond gegaan is vertrouw ik eerder een medewietforummer dan hun voorspellingskunsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat haar nog even van de zon genieten deze week en dan kan je haar volgend weekend wel neer halen denk ik. IK zou ook even afwachten op reacties van andere fprummers. Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, lijkt me een strak plan, maar omdat ik liever high ben dan stoned, wil ik ook niet te heel lang wachten, ik heb haar daarnet ook geklieft, ik weet niet of ik er goed aan gedaan heb in plaats van er een potlood tussen te steken gewoon het mes laten zitten, maar dat zie ik dan wel weer, de toppen die er al aanhangen zullen wel niet afvallen omdat ik haar kliefde, anders vond ik er waarschijnlijk geen info over op dit ubervette forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

geef het tot volgend weekend.... Al hoop ik wel dat je gestopt bent met voeden.. want ik vind ze nogal vrrij groen voor 3 weken over datum..

Share this post


Link to post
Share on other sites

om eerlijk te zijn heb ik nooit gevoed,

ik heb haar gewoon in de grond gestopt en gewoon kraanwater gegeven enkel en alleen omdat mijn buurman zei dat hij mij zou in elkaar slaan als ik een wietplant in huis haalde, ik heb haar redelijk vroeg in de grond gestopt met het gedacht autoflower schiet vanzelf in de bloei en ik hoef geen opbrengst enkel een wietgeur 24/7.

maar dan zie je haar groeien he, volgende plant ga ik sannies way doen

en misschien die daarachter in een hokje als dat niet te optimistisch is

 

oja ook gewoon in goedkope potgrond van de colruyt

en bedankt voor jullie oordeel, het spookte al in mijn achterhoofd dat ik te ongeduldig was omdat hier weer vooral anuswiet verkocht word

 

vriendelijke groeten wietkop

Edited by wietkop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan verbaasd het me zeker dat ze nog zo groen is.. :)

 

Niks in deze hobby is optimistisch. Alles is mogelijk.... Zolang je er tijd en energie in steekt!! :)

 

Succces!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow dit zonder voeding, speciale grond of bijlichten. Nice man.

 

Je planten zien en lekker uit, idd nog even wachten maar zou niet meer lang moeten zijn ;)

 

Misschien kan ze dit weekend wel om ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok bedankt mensen :)

al dan rond donderdag/vrijdag nog even nieuwe fototjes plaatsen in deze topic, voor het zekerste

ja er werd mij van iedereen verteld (wietforummers als real-life kennissen) je plantje gaat voedingstekort hebben en voor geen meter groeien zonder lamp, maar blijkbaar is de temperatuur tussen 26°Cdag en 20-21°C in de nacht al een behoorlijk belangrijke factor denk ik dan, aangezien het eigenlijk de enige is waar ik rekening mee gehouden heb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet is opzich een best sterke plant. ze kan prima een dag zonder water, of een dag zonder licht of warmte. of dit de groei of de bloei in positieve uitkomt helpt? nee. Maar een wietplant kweken kan heel basic, Een pot, potgrond en kraanwater!!

 

You did a outstanding job!

Share this post


Link to post
Share on other sites

danku voor het compliment crystalclear,

maar nu ik een plantje zien groeien heb, heb ik denk ik de microbe zwaar te pakken en ik heb nog niet eens kunnen proeven :)

het enige wat ik al een hele maand loop te denken is dit moet beter kunnen, daarom volgende plantje met verbeterde grond en biovoeding, denk wel nog te wachten tot ik een hok heb om eens lightmix ofzo te proberen, plantje per plantje zal ik wel bijleren :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zeggen begin vast een nieuw zaadje te ontkiemen! Moet nog lukken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou graag al een nieuw zaadje ontkiemen maar ik krijg de laatste tijd veel bezoek van blauwe petten -_-

en aangezien de regel in belgie is: 1 plantje mag, ga ik ook geen risico nemen om misschien een weekje uit te sparen,

ook heb ik nog mijn bestelling van sannies die nog in afwachting is van betaling, deze is zondagavond uitgevoerd maar mijn bank is waarschijnlijk traag. verder zijn mijn zaden allemaal autoflowers dus denk ik wel nog ruim tijd te hebben om een 2de kweekje te doen zonder risico's te nemen :)

peace wietkopmans

Share this post


Link to post
Share on other sites

wegens tijdgebrek zal ik geen foto meer kunnen nemen van de toppen, maar vanavond gaat ze ondersteboven in een home-made droogtent bestaande uit 4 bakken bier een wasrek zwart plastiek duct-tape en een ventilator van de action die ik straks ga halen

nogmaals bedankt voor de tips

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...