Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
chassie

Growshop houdt uitverkoop voor Vogel- en Dierenasiel - Den Helder Actueel

Recommended Posts

Growshop houdt uitverkoop voor Vogel- en Dierenasiel

Den Helder Actueel

Growshop houdt uitverkoop voor Vogel- en Dierenasiel. Den Helder â€" Door de nieuwe wetgeving zijn growshops per 1 maart aanstaande verboden. Het betekent ook het einde voor de growshop Flower Power in de Sluisdijkstraat. De laatste dagen is er uitverkoop, waarvan de helft van de omzet naar het goede doel gaat

“Samen met mijn ex Jack Engelen, die 10 januari is overleden, ben ik vijftien jaar geleden de winkel begonnen. Nu komt er gedwongen een einde aan en dus heb ik besloten daar nog iets goeds mee te doen. Net als ik was ook Jack gek op dieren, dus leek het me mooi te eindigen met een paar dagen die ook ten goede komen aan de dieren”, vertelt Babs Migo.

Van de producten die tot en met 1 maart worden verkocht, gaat 25 procent van de opbrengst naar het Vogelasiel en 25 procent naar het Dierenasiel (’t Schuthok). “Ja, op zondag 1 maart gooi ik de growshop gewoon open, dat is dan de allerlaatste dag. We hebben het vijftien jaar met liefde en passie gedaan.” Migo benadrukt overigens dat Flower Power doorgaat met de headshop en de smartshop, die zijn niet verboden.

...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...