Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

roeieklok

drogen op zolder

Recommended Posts

Goedemorgen mensen,

 

ik wil mijn wiet op zolder drogen.

Kan dit met een gewone waslijn?

Ik heb een klein zolderraampje dat ik open kan zetten, maar als ik werken ben laat ik dat liever niet openstaan.

Ik heb op de zoekoptie gekeken maar niet voldoende over dit onderwerp gevonden.

Kan iemand mij op weg helpen?

Alvast bedankt.

 

Erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

op zolders is het meestal wel warm. warme lucht stijgt tenslotte. heel vochtig zal het vast niet zijn. dus als je voor goede ventilatie zorgt en het op je zolder absoluut donker is moet het vast wel lukken. gewoon elke dag even kijken of alles nog goed gaat en na 2 weken zo op de kop te hebben gahangen zijn ze wel droog. het beste is om het dan nog verder te curen in wekpotten bijvoorbeeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik droog ook op zolder en gebruik gewoon was lijnen en het raampje open.

 

ter ondersteuning kun je eventueel nog een ventilator erbij zetten maar NIET op de toppen gericht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze ook op zolder met het raampje een stuk open en kranten ervoor voor de verduistering en het luik op een kiertje voor doorluchting, wat wel inhoud dat je het wat ruikt. maar dat luik op een kier doe ik alleen op hele natte dagen dus de reuk valt ook wel mee.plus ik vind het wel lekker ruiken.

maar het hangt sinds woensdag 22 sept en het gaat prima :D

heb ook nog in mijn hok hangen met overdag de deur een stukje open en voor de nacht gaat ie op slot! :no gaat ook prima tot nu toe dus ik zie het wel goed komen hoor.als het maar wat doorlucht komt het meestal wel goed.

sucses!

 

Groetjes Janna

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goedemorgen mensen,

 

ik wil mijn wiet op zolder drogen.

Kan dit met een gewone waslijn?

Ik heb een klein zolderraampje dat ik open kan zetten, maar als ik werken ben laat ik dat liever niet openstaan.

Ik heb op de zoekoptie gekeken maar niet voldoende over dit onderwerp gevonden.

Kan iemand mij op weg helpen?

Alvast bedankt.

 

Erik

ps

wat voor touw je ook gebruikt maakt niet uit als je er maar op let dat het geen touw is wat erg doorrekt.moet je niet hebben.

mazzel Janna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...