Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
- X z ! L -

Overgeven

Recommended Posts

de eerste keer dat ik smoorde was ik alleen en heb moeten overgeven, daarachter heb ik het 10 keer gedaan ofzo , en vandaag weer joint gesmoord en weer moeten overgeven... hoe komt dit ? :lol::

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Milan

meestal komt et door drank.

Drank en wiet combinatie is niet echt fijn.

 

Vooral bij erg zoete drank dan.

Tkan ook komen doordat je et erg benaauwd kreeg, teveel gesnoept/chocola VOORAF etc.

 

Tis idd nie fijn, en ik heb et maar 1 x in de 3 jaar dat ik blow gehad.

En dat was door een halve fles dropshot in 1 slok (was te heldhaftig :lol:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan ook door de tabak komen, ben je soms niet gewend om nicotine binnen te krijgen?

 

probeer een keer een puur wiet jointje te rollen met evenveel wiet als je in je gewone joint doet...of rook is een pijpje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :lol: :P He Gozer

 

Hier moet je gewoon ook nog in groeien. Het stronken zijn is fijn, maar hou de verhouding op een lijn.

:!: :?: :!: :!: :?: :arrow: :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het helemaal met woutor eens de eerste 2maanden dat ik blowde blowde ik alleen wiet met tabak (rookte zelfs niet) 2keer miselijk geworden. Begon puur te roken nooit geen last gehad. Laatst een pollmpei met tabak gedraaid en ja hoor bingo.

 

Maar ik denk ook dat het ligt aan de situatie waarin je verkeerd ben je blij zal het niet snel gebeuren maar voel je je kut doordat school vandaag niet goed ging ofzo zal je een grotere kans hebben om miselijk te worden enz. :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sommigen kunnen er ook gewoon niet tegen. dar verschilt gewoon per persoon.

Gelukkig trek ik hem altijd prima. SLechts twee keer niet getrokken in mijn leven :lol: :lol: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

enkel smoren als je je goed voelt anders overgeef je altijd!

ik ken ook mensen die altijd overgeven en ik gelukkig niet, maar ik geef wel over van drank!

dus jij kan misschien beter stoppen met smoren (spijtig)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb in 9 jaar 2 keer ziek geweest, 2 keer met drank

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel , ik heb achteraf die dag puur gerookt(met zo een stekkedoosje en zilverpapier rond) ik was super stoned en helemaal in orde in men buik , vandag weer puur en weer niets gevoeld , dus zal daardoor zijn :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het eigenlijk niet mee eens dat wiet in combinatie met alcohol erg slecht is en dan je ervan moet overgeven !!! Het ligt er maar net aan als je eerst een dikke joint rookt en je gaat daarna bier zuipen dan kom je er achter dat het bier eigenlijk net rioolwater is !! :twisted: maar precies omgekeerd werd het juist perfect tenminste voor mij 8) Ik rook zelf veel wiet en iedere keer als ik eerst gezopen heb en daarna een joint rook ben ik helemaal van de planeet.. :lol: :P dus voor mij geld altijd eerst knetterveel zuipen en daarna een dikke boon smoken !! :lol: voor mij geen probleem en ik slaap er alleen maar beter door !! :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weeeet je wat ik altijd doe als ik heb gekotssst van wiet drink ik het op!! dan word je pas stoneed :lol: 8) $#@%#$^@65

Share this post


Link to post
Share on other sites

ík heb ik keer gehad dat ik echt alles zat onder te kotsen maar verder was het allemaal wel goed

 

en smokie wat een zieke geest heb jij!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

je weet nie wa je miost lekkerrrrrrrrr.......man THC stronddd :lol: :lol: :P :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook toch liever een lekker jointje of suck aan de waterpijp!!! :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ej zieke lype gast. waarom in hemels naam ga je je eigen kots op drinken word je echt niet stonder van. want als ik het goed heb komt er toch alleen thc in je longen?

 

hoogstends kan je er dronken van worden maar als dat je doel is neem ik wel een nieuw pilsje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook nog maar een keer over gegeven van wiet en bier samen en dat was op een vat na redelijk veel te veel bier ma ja

hehe we zaten op het dak van een garage naast de fuif enkele jointjes te roken de mensen onder ons werden redelijk nat :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog nooit heb ik gekotst van wiet.. terwijl ik het altijd met tabak vermeng, en niet rook. Ook in combinatie met alcohol gging het altijd goed. Nu ben ik onderhand al een aantal jaartjes gestopt met drinken, dus ik weet niet wat er nu zou gebeuren als ik erbij ga drinken, maar het beste voor mij werkte het als ik eerst superveel rookte en daarna 2-4 biertjes nam

 

Totally of this planet :lol:

 

Gr. Dalton

Share this post


Link to post
Share on other sites

jointjes en te veel bier kan heel erg zijn.

 

maar dan moet je niet kotsen van de wiet maar omdat wiet het effect van alcohol versterkt denkt je lichaam na wat wiet en bier

 

HEEJ HIJ HEEFT TE VEEL OP HOP ERUIT.

 

je moet dus kotsen van de alcohol eigenlijk

 

van wiet alleen heeft volgens mij nog nooit iemand gekotst of het moet van spacecake zijn :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff nee natuurlijk word je niet stoned van kots...damn man vat alles niet zo letterlijk en noem me geen zieke lype gast! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sarcasme is erg moeilijkt te ontdekken als het getypt is. sorry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog nooit gekotst en ik ben er trots op. Wel spacde ik hem een keer zo hard (in combi met wijn) dat ik een uurtje of 2/3 in mijn bed heb liggen trillen. Ik voelde mijn hard en die ging helemaal onregelmatig. DAT DOE IK DUS NOOIT MEER. Maar het was ook echt al hele ouwe wiet die een vriend bij zig had, en de wijn was wel een fles. 8O 8O 8O 8O :? :? :oops: :oops: 8O 8O 8O 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piesssang anbon met wiet lekkkkkerrre combi (voor smokie wel)

tweede opeen volgende avond dat ik stronkuh ben!!!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik teveel smoor wor ik altijd misselijk tot ik met pijpje begon dus het zal door de tabak komen bij mij. Tabak sukt!!! maar dat wist ik eigenlijk toch al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...