Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest wiet61

Wat Een Balletent Is Pollinator

Recommended Posts

nee, een bedrijf op internet zwart maken (zonder dat ze zich kunnen verweren, wij moeten jouw woord er maar voor nemen dus) omdat je bestelling via de post niet binnen 3 dagen in huis is, is opbouwende kritiek?

 

je had een punt als ze geen thermometer op wilden sturen

 

 

en over het lekken, had hij hem moeten testen voor je? of had dan geklaagt dat hij al gebruikt was, foutjes kunnen voor komen, je krijgt nu een andere, wat een "baggerproduct" zeg, krijg je gewoon een nieuwe als ie stuk is

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

nee, een bedrijf op internet zwart maken (zonder dat ze zich kunnen verweren, wij moeten jouw woord er maar voor nemen dus) omdat je bestelling via de post niet binnen 3 dagen in huis is, is opbouwende kritiek?

 

je had een punt als ze geen thermometer op wilden sturen

 

 

en over het lekken, had hij hem moeten testen voor je? of had dan geklaagt dat hij al gebruikt was, foutjes kunnen voor komen, je krijgt nu een andere, wat een "baggerproduct" zeg, krijg je gewoon een nieuwe als ie stuk is

Ik heb geklaagt dat hij lekte niet meer en niet minder ,ook dat hij de thermometer op moest sturen

 

Gister gebeld omdat hij lekte ,nu heb ik al een nieuwe binnen ,ik heb de mijne nog niet op gestuurd ,dat is wel service ,dat moet ik zeggen ,of de thermo erbij zit dat moet ik nog bekijken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naja netjes opgelost toch?

 

Het zijn stoners dat moet je niet vergeten. :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

na al die tegenslag kan je alleen nog maar geluk hebben van je bubbelator

 

ik vind het een topmachien. gebuik zelf 38 90 en 185 zak.

matriaal uit 185 zak gooi ik weg

 

veel draaiplezier junk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee je begon met "dit bedrijf is een ballentent" dat er een keer iets ontbreekt kan bij iedereen (niet alleen bedrijven) voorkomen, dat je hem ook zonder temp meter kan gebruiken klopt, als je hem ZO graag wou gebruiken had je man precies gedaan wat hij moest doen; jou helpen, hij kon geen metertje naar jou toe toveren binnen 10minuten, maar als je het persee wilt gebruiken kon het ook zonder, ik lees niets over dat hij weigerde een op te sturen, hij geeft aan de volgende dag op te sturen, dan mag je het binnen een week in huis hebben met de post van tegenwoordig, zo is de realiteit nou eenmaal.

 

het is toch gewoon netjes opgelost?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister gebeld omdat hij lekte ,nu heb ik al een nieuwe binnen ,ik heb de mijne nog niet op gestuurd ,dat is wel service ,dat moet ik zeggen ,of de thermo erbij zit dat moet ik nog bekijken .

 

:rofl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is het toppunt wel.... :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Gister gebeld omdat hij lekte ,nu heb ik al een nieuwe binnen ,ik heb de mijne nog niet op gestuurd ,dat is wel service ,dat moet ik zeggen ,of de thermo erbij zit dat moet ik nog bekijken .

 

:rofl

 

Ik moet zeggen nu zit de thermo er wel bij ,plus vloeitjes plus een boekje ,hoe maak ik hash .

Met een briefje erbij ,waarin staat sorry voor het ongemak .

Het had allemaal iets beter gekund ,maar gelukkig opgelost

 

Nee je begon met "dit bedrijf is een ballentent" dat er een keer iets ontbreekt kan bij iedereen (niet alleen bedrijven) voorkomen, dat je hem ook zonder temp meter kan gebruiken klopt, als je hem ZO graag wou gebruiken had je man precies gedaan wat hij moest doen; jou helpen, hij kon geen metertje naar jou toe toveren binnen 10minuten, maar als je het persee wilt gebruiken kon het ook zonder, ik lees niets over dat hij weigerde een op te sturen, hij geeft aan de volgende dag op te sturen, dan mag je het binnen een week in huis hebben met de post van tegenwoordig, zo is de realiteit nou eenmaal.

 

het is toch gewoon netjes opgelost?

Juist hij gaf aan het de volgende dag op te sturen ,maar dat is nooit gebeurd ,anders had ik hem wel ontvangen nietwaar ,en zeker na bijna een week .

Hij weigerde niet iets op te sturen ,hij deed het gewoon niet ,het kan gebeuren dat weet ik ook wel ,maar geen 3 keer beloven en niks op sturen ,dat gaat er bij mijn niet in .

schijnbaar is het bij jouw gewoon als je iets besteld en geleverd krijgt ,dat er iets niet bij zit ,ik wil jouw wel eens zien ,als ze drie keer zeggen ik stuur het op ,en het gebeurd niet ,dan is het een balletent,ik weet wel er word veel gerookt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus het is ONMOGELIJK dat de post zijn werk niet heeft gedaan? :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...