Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dank D 420

Dank D Wil Beginnen Met Indoor!

Recommended Posts

Dag heren en dames van het goede leven. Nadat de oogst van mijn buitenplanten wat tegenviel (110 gram van 4 planten, overigens wel super lekker en potent :D), heb ik nog eventjes goed met mn huisbaas erover gehad om binnen 1 plant te kweken in een tent. Nu heb ik toestemming :D wat natuurlijk super is. Maar nu weet ik echt totaal niet wat te doen. Ik wil graag Led maar zie dat die allemaal super duur zijn.

Ik wil ongeveer max 500 uitgeven aan de totale tent hier de gewenste specificaties.

Max 1 bij 1 (liever 80 bij 80)

max 150 hoog (scrog net erin)

Liefst een 200watt led paneel

Makkelijk opbergbaar (zelfbouwtent? Iemand ervaring???)

Afzuiging moet goed zijn en het liefst zo compact mogelijk.

 

Dus wat kan D het beste doen? Zelf iets bouwen? Of toch voor een tent gaan?

Ik wil er zo snel mogelijk werk van maken.

 

Bij voorbaat dank

Grt

D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook als ik een 2e hands tent van iemand kan overnemen voor een leuke prijs is dat voor mij geen probleem. Ik wil het liefst voor het eind van de maand startklaar zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dit de vraag naar handel?

Nog 2 weekjes en dan wil je draaien met een budget van 500 euro

Dat kan maar dan zou k niet mn vingers branden aan led.

Neem dan een paar t neons of gewoon een 400 watt hps.

Verders neem k aan dat je jezelf al goed hebt ingelezen en al precies weet wat je hebben wilt

Want 2 weken zijn zo voorbij en je hebt nog een hoop te doen.

Als je nu nog vanaf scrap moet beginnen gaat je dat niet lukken voor t einde van de maand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agent Orange

Om eerlijk te zijn ben ik op het gebied van indoor apparatuur echt een leek.... dus ik weet niet echt wat en hoe. Ik weet dat ik ivm hitte en stroom kosten iets zuinigers wil als HPS.

Overigens wist ik niet dat het vragen of iemand een 2e hands tentje heeft ook verboden hier is... zal het niet meer doen.

 

Cheerz D

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.growcorner.nl/nl/ds90-complete-kweekset denk dat dit em word en dan over enige tijd een led paneel kopen... moet er nog even over nadenken.

 

Cheerz D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...