Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tally

Schakelaar Voor 1 Stands Afzuiginger ?

Recommended Posts

Hallo ik ben nieuw hier een beginnende kwekken, heb al veel informatie kunnen vinden wat me heeft gehopen maar nu wil ik toch wat vragen! Mijn tent is bijna af maar ben nog niet tevreden of de afzuiging.

 

Ik heb als afzuiger een DCS125 helaas zit er maar 1 stand op (deze is ook erg krachtig) deze zou ik willen kunnen beheersen. Zat al te bedenken een schakelaar maar welke is handigen en goed voor mijn model???

 

Ow mijn tent is 5x3, vriedelijke groet Tally

Edited by Tally

Share this post


Link to post
Share on other sites

dr zijn zoveel climate controlers daar zal je echt zelf een keuze uit moeten maken http://www.eugrowshop.eu/nl/klimaatbeheersing/diverse-klimaatregelaars/fancontrol-thermostaat-max1000w/ dit is 1 van de simpelste.

 

maar begrijp k nu goed dat je met 125 m3 afzuiging een hok van 5x3 wilt afzuigen ? wat heb je aan verlichting dan?

 

en ohja er is je gevraagd in je welkomst mailtje om jezelf even voor te stellen

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo agent orange

 

bedankt voor de tip :) Het is een groot hok maar wil de plante in een hoek zette (niet meer dan 8 planten) de rest van de ruimte gebruik ik niet ja voor de spullen van de kweek, zou een afscheiding kunnen maken!

 

ik ga zekker me voorstellen, zal spoedig mogelijk reageren met foto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1x 600w

Edited by Tally

Share this post


Link to post
Share on other sites

1x600 watt ...dan is je ruimte veelste groot en je afzuiger te klein..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke grote stel je voor, kleiner maken is nooit een probleem;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agent Orange

 

Ik ga er zekker wat mee doen met jej tips, binnen kort zal ik aantal foto op de forum zette. Ik hoop dan ook feedback van je te krijgen;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt het nu aan mij of zijn er de laatste tijd echt veel mensen hier op het forum die nog nooit een wietplant gekweekt hebben, maar wel gelijk met een groot hok beginnen en dan de meest onbenullige noob vragen stellen waaruit duidelijk blijkt dat ze 0,0 kennis in huis hebben?

 

Pfff, langste vraag van het jaar. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...