Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest wiet61

Beste Mede Hobbyisten .

Recommended Posts

iemand ervaring met deze?

http://www.aceseeds....dpurtstdeng.php

 

Weet niet als er gek veel verschil gaat inzitten, maar denk dat je beter af bent met die van Esben. ACE's Erdpurt komt oorspronkelijk van Esben, maar is enkele generaties indoor gekweekt...

 

als je de zaak bedoeld ,dat weet ik niet ,die is niet zo bekend ,en redelijk duur vind ik .

 

ACE is zowat het beste (commerciële) op gebied van landrassen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zo graag een la reunion kruisen met een oldfarmer nepal :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet, als je autoflowers onder een dakje plaatst is dit mss een mooie optie.

http://www.brutalseeds.com/webshop/autoflower-feminized-seeds/detail/70/autoflower-feminized-northern-lights.html

 

Heb er dit jaar meerdere van geoogst. Slechts 1 op guerilla en die vroeger moeten binnen halen ivm rot, maar met een dakje erboven voorkom je dat ws wel. In de volle grond 1m.20 geworden. Voor een auto flower langere groei periode vandaar een grotere plant en hogere opbrengst. De andere twee zaten thuis in een potje, grootte en opbrengst een stuk kleiner, maar wel zijn tijd helemaal uit kunnen zitten en het zijn mooie compacte toppen geworden. De 180 gram zoals vermeld op de site lijkt me sterk overdreven, maar als je in de volle grond de plant rotvrij kan afbloeien lijkt me 100 gram wel ong. haalbaar.

 

Prijs van de femizaadjes zijn niet duur, verzendkosten liggen wel hoog. de Blue Diesel van die site ook gehad, meer rotbestendig, maar kleinere plant en dus ook kleinere opbrengst.

 

 

Grtz CtC

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...