Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

FrostyNugs

3 X Kandy Kush (Rp Dna-Genetics) Led 2 X 120 Watt

Recommended Posts

@Elmo. Zekers ik bind ze lekker tegen het net aan

 

@HS Dankje wel man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog maar een update

 

Dag 45

 

Nr.3

gallery_42356_17437_1656781.jpg

Nr. 2

gallery_42356_17437_759651.jpg

Nr. 1

gallery_42356_17437_2025973.jpg

Het hele plaatje.

gallery_42356_17437_690297.jpg

De temp.

gallery_42356_17437_2772114.jpg

En toch maar even filtertje opgehangen (schoonouders komen op bezoek ;)

gallery_42356_17437_2228802.jpg

Ik heb mijn Can filter maar verkocht want ze was iets te lang voor mijn hokkie. en nu hang er een rhino/pro filter in 255 m3

 

Morgen komt eindelijk mn tensiometer binnen :).

 

Smoke ze! ik draai dr nog 1 :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bladeren zien er wat dof uit...er is nog ruimte om ze ietsje op te mesten met stikstof

lv is laag

Kandikush wil graag net als andere indica dominante planten in de groei zeker 60% lv

de kalium behoefte bij lage lv neem toe..een beetje bloeimest kan geen kwaad

 

beetje epsom zout kan ook geen kwaad , dan kan ie makkelijker water opnemen, en gaat ie ook lekkerder

 

bij indicas wil je echt vertroetelen tot en met , want anders zijn het magere opbrengers

bij Led wil je alle andere factoren optimaliseren , anders ga je ook een matig resultaat zien

 

succes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke goeie, dankje wel voor de tips.

ze krijgen al groeivoeding met stikstof gewoon volgens schema.

ik zal ff een beetje bloei er bij in mengen ( en wat booster de eerste week want ik ga dr ook in de bloei zetten)

Dat epsom zout meng je dat door water of meng je dat met je aarde? en is dat niet bedoeld voor magnesium/zwavel te kort? misschien zit ik er naast hoor maar ik heb het nog nooit gebruikt.

Ik merk wel dat ik ze echt er van houden om super droog te staan.. dan staan de bladeren mooi rechtop en als ik ook maar 300 ml water/voeding geef dan uurtje later hangen ze weer.

 

Eerst maar ff wat kalium erbij en dan hoop ik dat het wat beter gaat :)

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

epsom zout kan idd magnesiumtekort compenseren , maar heeft ook een mooie werking op de ionenwisseling van wortels en water

opname van water gaat dan makkelijker, wat mooi dient als ondersteuning bij minder gunstig klimaat , zoals droogte, maar ook extreme verschillen dag en nacht temperatuur

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke en mix je dan een paar gram door een liter water ofzo?

 

Bedankt voor de tips!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ smokes. Ik ga ze vandaag in de bloei zetten het heeft lang genoeg geduurt :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

twee theelepels per 10 liter is prima

hoeft maar eens per 2 a 4 weken gegeven te worden

 

ph kan de dagen erna ietsje heen en weer gaan , maar daarna gaan ze als de gesmeerde bliksem

 

als ze zo klein zijn en zo achter lopen met kalium , en gepest worden met droge lucht , dan zou ik niet direct 12 12 doen , maar nog 2 weken 14.5 uur

 

indicas hebben dan meer tijd om uitlopers te maken, ze gaan dan meer als een sativa houding aannemen, de klap van 12/12 maakt dat een indica in die fase en conditie erg kleine kut topjes gaat maken

 

dus LV omhoog, 14.5 uren licht , en je krijgt je netje misschien wel vol

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk daar heb ik wat aan! Ik zal je raad opvolgen. En dan krijgen ze vanaf vandaag 14.5 uur licht. En ik ga effe wat van dat epsom zout halen! Maar heeft het geen sterke invloed op je ec? omdat ze nog wel hun gewone voeding er ook nog bij krijgen. Ik kan altijd proberen een beetje te geven en dan kijken hoe ze er op reageerd. En zit er verschil tussen Epsom zout (voor oraal gebruik) of epsom zout/bitterzout ( badzout )?

 

 

Maar gaan ze wel bloeien dan als ik ze op 14.5 zet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

beide epsom zouten zijn identiek

 

het is een zout , maar je kan het gewoon bij een niet te sterke voeding bijgeven

 

kandikush gaat gegarandeerd in de voorbloei/bloei op 14.5 uur

maar gaat ook ietsje langer doorbloeien

 

wat je doet is gradueel bloeihormoon laten aanmaken

de strekfase duurt hierdoor ietslanger, maar in die fase maakt de plant ook de meeste takken en bladeren

dus als je de plant even vastzet in die fase heb je gewoon meer tijd gegund om de plant echt groot te laten worden

het is in pricipe zelfs efficienter dan op 18 uur zetten

 

elke soort doet hier ietsje anders mee, maar ik ben me in jouw geval zeker van de 14.5 uur , aangezien ik exact dezelfde kandi kush heb gescrogd

en kandi kush van reserva privada kan je prima triggeren op 14.5 uur

 

afhankelijk hoe snel je het oppervlakte van de scorg evenredig verdeeld op 75% vol hebt kan je op 12/12 gaan

ik denk 10 dagen a 14 dagen bij jou

Edited by MeneerJansen
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Meneer Jansen. Aah weer wat geleerd :) Ik merk ook dat de LV erg laag is. Ik heb al bakken met water er bij in gezet en een natte handoek. Maar omdat het hokkie zo klein is moet ik flink afzuigen voor de warmte. Dus onttrek ik ook automatisch ook bijna alle vochtigheid uit de lucht. Het blijft lastig zo'n klein hokje.

 

Ik heb de klok op 14.5 gezet en ik probeer het zo vochtig mogelijk te houden en bij de eerst volgende voedings/water beurt gooi ik er even een beetje epsom zout door :)

 

Heb je ook een kweekverslag gedaan van jou Kandy Kush?

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

om juridische redenen heb ik mijn fotos niet voor algemeen gebruik becshikbaar

 

ik maak geen verslagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

 

Dag 47

Dag 1. 14.5/9.5

 

Temp.

gallery_42356_17437_3776403.jpg

1 Die er het best bij staat. De tensio in deze bak stond op 129 mbar.

gallery_42356_17437_3821493.jpg

2. Tensio op 169 mbar

gallery_42356_17437_1430901.jpg

3. Die staat dus niet echt direct onder de lamp en hangt ook behoorlijk. Daar stond de tensio overigens op 241 Mbar!

gallery_42356_17437_1216720.jpg

gallery_42356_17437_3681706.jpg

 

Ik laat haar nu eerst even wat uitdrogen. en dan hoop ik dat ook zij weer bij trekt :innocent:

 

Ik hoor graag van jullie tips zijn altijd welkom!

 

Joo :spliff:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ze nog langer laten groeien. om het echt goed vol te krijgen

laten groeien en nog een keer de hoofdtopjes toppen , dan wachten tot die zijtakken groot genoeg zijn . nog wat binden en dan pas naar 12/12 gaan

 

verder zien de planten er gezond uit :verrygood

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elmo. Ja ik ben bang dat als ik ze nog een keer top dat er dan echt hele kleine toppies overblijven.

En ik zit nu al dikke anderhalve maand voor te groeien, dus ik dacht ik zet ze wel in de bloei zodat ik hier nog wel een lekker rokertje af krijg. Maar dan gelijk weer door kan gaan met een nieuwe ronde.

Ze zien er opzich wel goed uit geen rare tekorten ofzo. maar dat gehang word ik zo moe van :P

Die nr 1 van de foto's staat helemaal rechtop en dan gaat het van kwaad naar erger nr 2 die veranderd heel snel (van rechtop naar hangend) en nr 3 die hangt er maar een beetje bij..

 

Ik heb die tensio meter binnen en die geeft aan dat het (te) droog is :P ik snap er niets van als ik ze ook maar iets te veel water geef gaan de planten al hangen. terwijl de tensio dan op 200mbar + staat...

Ik heb ze nu maar extra bewaterd en probeer ik gewoon op de 90 mbar te komen. Maar ik heb het gevoel dat ik dan veelste veel water geef.

Ik denk dat ik maar even moet wachten tot die de 90 mbar aantikt en dan kijken hoe de dames er bij staan.

 

Heel appart want ik heb altijd gedacht dat ik te nat kweekte :P

 

Groetjes :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraagje hoeveel water geef je per keer? ik heb een lekbakje onder mijn potten staan en ik giet die vol met 1 liter water. zo geef ik water van onderaf en een uur nadat ik dat gedaan heb staat me tensio ook op 20/30..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Messiah. Ik geef ze van boven af en dan 300 ML en nog een klein beetje (regen) met dat sproeiertje die ik heb. dus in totaal 350 ML

Maar hoevaak doe je dat dan? 1 liter water onderin?

 

Ik ben ook weer even aan het knutselen geweest :P

Ik heb van mijn passieve inlaat een actieve inlaat gemaakt :) Koelt gelijk met wel 2 graden! ideaal. ik heb er een dimmertje tussen gezet dus ik kan precies bepalen hoeveel lucht er nu in komt.

 

Het is een 100 mm 98m3

gallery_42356_17437_2330862.jpg

Een beetje knutselen!

gallery_42356_17437_2783438.jpg

gallery_42356_17437_2265984.jpg

En ten slote mijn rooster in de deur (met panty ertussen :P )

gallery_42356_17437_646027.jpg

 

Lekker :specool

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey frosty. eehm ik geef ze nu per dag een liter .

ik bedoel alleen te zeggen je tensio meter zit 10 cm in de grond. dus die 300 ml gaat hij nauwelijks tot weinig meten denk ik dan? de grond ziet er bij jouw nat uit waarschijnlijk maar je bodem kan nog wel droog zijn.. ik probeer mee te denken :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gaf ook van onder water ook een liter per plant.

In begin van boven als ik weet dat wortels wel beetje onderin zijn geef ik van onder.

Meestal 1 liter per 2 dagen en dat word van zelf per dag.

Had ze zelf ook nog een weekje voor gegroeid.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Messiah. Daar zou je inderdaad wel gelijk mee kunnen hebben ik geef die 300 ml zegmaar rechtstreeks uit een kopje dus niet via een gieter.

Ik ga even kijken of ik het passend kan maken en dat ik er van die schotels onder kan zetten. want ik heb niet heel veel ruimte over.

 

@Buzz. Dat is wel veel maar ik ga het denk ik ook proberen.

 

Joo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel dat is wat mijn plantjes vroegen in de bloei.

Dan liep mijn tensio meter van 20 naar 180.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke aardig gek! Ik ga het ook doen en dan hoop ik dat ze lekker hun gang gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...