Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mindofastoner

Vraagje Over Het Bloeiperiode.

Recommended Posts

Goedag medekwekers:D

 

Ik had een vraagje, ik heb mij planten sinds 30 juli verduisterd tot vorige week en ik vroeg me af of ze nu gewoon blijven bloeien of weer terug gaat naar het groeien * wat ik wil is dat ze blijven bloeien* er zitten nu kleine topjes aan met witte haartjes.

 

zelf geen foto's erbij at the moment maar ik denk dat fotos niet nodig zijn voor deze vraag?

in ieder geval hastikke bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenavond mede Grower,

 

Ik heb er zelf ook niet de meeste ervaring of kennis.

Maar ik denk dat jou plant gewoon blijf bloeien. Dit omdat je in de groeiperiode meer licht uren nodig zal hebben.

 

pease :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook nieuw en met weinig ervaring, maar wat ik er van weet is dat in het begin van de bloei de planten nog wel wat doorgroeien (doen ze bij mij tenminste). Maar als je vraag eigenlijk inhoudt: "stopt de bloei nu weer en gaat de plant weer de groeifase in", dan denk ik niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me verduisteren bedoel je toch klok op 12 licht 12 donker?

Ze groeien idd door een paar weken nog in de bloei...

Welk licht gebruik je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedag medekwekers:D

 

Ik had een vraagje, ik heb mij planten sinds 30 juli verduisterd tot vorige week en ik vroeg me af of ze nu gewoon blijven bloeien of weer terug gaat naar het groeien * wat ik wil is dat ze blijven bloeien* er zitten nu kleine topjes aan met witte haartjes.

 

zelf geen foto's erbij at the moment maar ik denk dat fotos niet nodig zijn voor deze vraag?

in ieder geval hastikke bedankt!

 

Lekker buiten laten staan,die bloeien nu gewoon door.

 

Welk licht gebruik je?

 

De zon misschien ?

Edited by achterlijkeharry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...