Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpaceK

Nat of Droog knippen

Recommended Posts

Ok nog even en ik kan oogsten... :no

 

Maar nu de hamvraag van vandaag, en deze luidt alsvolgt:

 

Wat prefereren jullie, knippen voor het drogen, of knippen na het drogen... ?

 

Ik ben van plan om van het knipafval hasjies te gaan maken, wat is dan het beste? maakt weinig uit zeker?

 

oowja ik heb zo'n filmpje over het maken van hasj en daar zie je dat het knipafval gezeefd wordt door een zeefdrukding voor t-shirtts ofzo, waar kan ik dat kopen? bij de hema of blokker of waar ? ooh en hoeveel milimeter moet het zijn die zeef? (die gaatjes dus huhu :D

 

Mocht er animo zijn voor dat filmpje dan kan ik hem wel even uploaden want het is echt easy shit lijkt wel om die hasjies te maken............... ik hoor het wel, alvast bedankt hè !! hoiiiiiiiii !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Had je hier niet een pol voor kunnen maken?

 

Ik prefereer nat knippen....

Scherp, niet aan gedacht ! kan hem er niet in editten zeker?

 

edit: nee kan niet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee zl nuiet gaan je kunt wel efentjes je rokje optillen bij een mod en die doet het wel eventje dit topic weg en dan kan je een polletjes openen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nee zl nuiet gaan je kunt wel efentjes je rokje optillen bij een mod en die doet het wel eventje dit topic weg en dan kan je een polletjes openen

Mwoah ik tel wel het aantal stemmen handmatig op :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de gaatjes van de zeef enz moet je ff kijken bij HAsj maken daar hebben oni en nog enkele mooie foto reportages gemaakt hoe je hasj maakt daar staat ook hoe groot de mazen moeten zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ook zeefjes gebruiken die in je droogtrommel zoitten als pluis opvangdinges die zijn toch wele rg fijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest WPW

ik ga ok voor nat want droog knippem is echt kut als die blaadjes krom trekken om de toppen heen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...