Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpaceK

Zijtakken afgebroken, en NU?

Recommended Posts

Een goede dag rokers....

 

Ik ben in het bezit van een heuze Purple Power plant, en hij doet het uitermate goed, mooi volle plant, niet echt groot, wel al in bloei met schitterende toppen, nog 2 a 3 weken te gaan denk ik voordat ik kan oogsten (hoop ik want!!: )....

 

Vandaag kwam er een tuinboer langs om onze tuin op te knappen, uiteraard begreep ie dat ie niet aan mijn vrouwtje mocht komen :whistling

 

is ie net weg, zie ik dat er 3 takken zijn afgebroken, doorgeknakt.... 2 heb ik er kunnen spalken, 1 (zijtak van een tak met een aardig grote top) was het onmogelijk om hem te redden.... erg terleurgesteld in die fokking tuinboer omdat ie het ook niet ff had gemeld :whistling

 

Hoe zit het met de stres? Waar moet ik opletten om de ravage te minimaliseren.... Ik ben echt levensmoe nu, zal het bloei proces doorgaan?

 

en die afgebroken tak met top, kan ik daar nog wat mee? of zal dat teweinig thc bevatten?

 

Ik zal zo wat fotootjes schieten voor een beter beeld....

 

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spalk1.jpg

 

dat daarboven die pleister met die top lag er half af, hopen dat ie het nog gaat doen, wat denken jullie?

 

Kapot.jpg

 

balen, daar zat deze tak met top:

 

KUTZOOI.jpg

 

 

 

 

 

Hier nog wat fotootjes zoals ie er nu bijstaat:

 

IMG_2324.jpg

 

IMG_2317.jpg

 

IMG_2330.jpg

 

IMG_2272.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok thnx mensen

 

ik denk dat het ook allemaal wel mee valt, dat van dat in een potje water is een goed idee ja, het proberen waard :no

 

ja die foto's gewoon met die IMG knop en dan spreekt de rest voor zich denk ik... of gewoon [ IMG ] adresvanplaatje [ / IMG ] (zonderspatiesertussen)

 

laters :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
die tak die is afgebroke en die niet meer te redden is met die grote top moet je gewoon gaan drogen, en dan lekker oproken.

moet ik ook eens proberen want mijn pa heeft een plantje van me verkloot godverdomme :D ... het hangt nog met een zijden draadje aan de plant maar kdenk dat ik dit toch ook ga doen...

 

toedelz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo heel; erg is dit toch niet? tis maar een klein takje bij mij is godverdomme de moedertak afgebroken en die is 40 cm lang :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo heel; erg is dit toch niet? tis maar een klein takje bij mij is godverdomme de moedertak afgebroken en die is 40 cm lang :no

Ja, ben een beginner, wist het niet zo goed, maar dacht eigenlijk al dat het niet veel uitmaakt... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook al een aantal topjes kwijt, maar dan omdat er beetje schimmel op et takje zat...ging ik eraf snijden toen brak takje af (alleronderste tak)...ff een aantal dagen op zolder gehangen, toen buitenkant droog was ff in zakje gedaan, zakje open in de zon gelegd (tja...haha...geen geduld :no) maar gister toch 2 lekkere joints van gerookt...en voelde et wel (Y) en dan te bedenken dat er nu toch al veel meer thc op de toppen te zien is :D , en hij smaakte ook goed...ondanks het feit dat er toch nog wel wat voeding in de top zat toen ie afbrak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...