Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Lord Imotep

10X Auto Bubblelicious + 10X Sensi Regular Ww Mamma Zoektocht

Recommended Posts

bilmurray: thx

 

maddwarf: weet ik hoor, maar zoals je leest ben ik met vanalle experimenten bezig door elkaar met verschillende tijden en strains enzo. Ik had ze ook liever vol gehad maar het is niet zo. Kan ook bij nieuwe soorten moeilijk inschatten wat ze zullen inpalmen in bloei. Zo namen de white widows ineens ongelooflijk veel plaats in, terwijl de orange buds op een pot moesten verhoogd worden omdat ze zo klein bleven.... Op een dag weet ik echt wat ik aan het kweken ben en zal ik wel volle tenten draaien :)

 

even al iets voor de toekomst revealen: Ik ben ook van plan in de nabije toekomst eens een hok vol Kuchi ofzo te draaien op 11L/18L potten, misschien zelfs scroggen, om gewoon eens een paar onsjes te hebben dat we voort kunnen experimenteren voor een tijdje. Nu is het altijd 40 gram half goede dit roken, dan 20 gram slechte dat roken, dan 60 gram goede kuchi roken, en zo kloten we voort... als ik eens 300/400/500 gram zou hebben zitten we even safe en maakt het niet meer uit als er slechte fenos tussenzitten of bvb een oogst verloren gaat door gelijk welk voorval....

 

maar dus om af te ronden; ook IK ben voor een volle tent waar je de bodem niet ziet

 

m'n AK47 kweek:

gallery_37780_17157_3359850.jpg

 

m'n Blue cheese kweek:

gallery_37780_16777_1413158.jpg

 

cheers

 

imo

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...