Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganja guru

candy kush dunne takken , kleine bladeren?

Recommended Posts

he gasten,

sinds een week of drie heb ik 5 candy kushes staan onder een 600w lamp, ze krijgen om de dag een beetje water 300ml per plan ongeveer.

ze staan in 18l potten, met 5 buffertabs erin. temperatuur is lamp aan 28c, en lamp uit 20c.

 

nu vindt ik ze er maar een beetje "iel" uitzien, daar bedoel ik mee dunne takken en kleine blaadjes.. ook staan de bladeren niet zo mooi naar t zonnetje gericht als dat ik gewend ben.

ik had eigenlijk verwacht dat ze dikke stammen en grote bladeren zouden krijgen omdat t toch een kush soort is, misschien dat iemand hier iets zinnigs over kan zeggen?

 

gr GG

 

gallery_27478_17011_68881.jpg

 

gallery_27478_17011_762903.jpg

 

gallery_27478_17011_1230095.jpg

 

gallery_27478_17011_1456147.jpg

 

gallery_27478_17011_1613652.jpg

 

gallery_27478_17011_1361584.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

de kandy kush is geen pure indica.

maar zoals ik ze zie staan bij jou snap ik het probleem niet

zien er tof uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het met meneerjansen eens dat ze er niet slecht uit zien. Ik denk alleen wel dat 5 buffer tablet op 18 liter een beetje te veel van het goede is.

Edited by NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

+je voor iedereen boven mij :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

plantjes zien er idd niet verkeerd uit maar 5 buffertabs is volgens mij ook wel een beetje veel..wat voor grond heb je gebruikt?

hoe zit het verder met je klimaat qua temps, gebruik je verder ook bacto en schimmels e.d

k vind 150 ml op 18 liter potten eigenlijk ook een beetje weinig

 

suc6 iig

Share this post


Link to post
Share on other sites

anderhalve liter is beter

meestal gewoon 10% van de kluitinhoud als je op aarde werkt

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt mensen!!

jullie hebben me weer een beetje gerust gesteld.

 

@ orange, gwn potgrond van tuincentrum, gebruik ook bacto, en er zit wat van die mycrorizza schimmels door. misschien nog ff 1 buffertab eruit halen dan?

de reden dat ik er 5 ingedaan heb is dat ik 6 zakken potgrond had van 20liter en die allemaal eringegaan is , k weet ook niet hoe dat kan in vijf 18 l potten....

 

dus ook wat meer water?

k ben bang dat ik ze te nat zet

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat klinkt als echt bedrog die zakken

welk merk aarde?\

Share this post


Link to post
Share on other sites

90 liter aan potten gevuld met 120 liter aarde valt toch nog wel mee meneer jansen scheelt maar 30 liter.

 

@ts tsja als je er 1 t pakken kan krijgen had k m dr zelf wel uitgehaald, maar waarom gewoon tuincentrum aarde? t gaat wel zo is het niet maar gewoon een light mix is toch al een stuk fijner hoor om mee te werken

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuincentrum aarde is al luchtiger dan 10 jaar terug, de heren van tuinland hebben afgekeken van echte tuinders..

maar echt mooi drainerende aarde met een stabiele ph is het geld dubbel en dwars waard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

merk weet t echt nie meer van witte zakken met gele en zwarte letters volgens mij.

heb geen lightmix gehaald want die grote zakken ken ik hier nie mee naar binnen smokkelen.. kleine zakken van 20l wel, zit ook een beete cocos door om t wat luchtiger te houden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...