Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kc33-original

outdoor: blad krult naar beneden en naar binnen

Recommended Posts

dit zijn feminised zaailingen o.g. kush. ik heb ze nou zelf 15 dagen en daarvoor zijn ze 2 a 3 weken voorgegroeid (heb ze in de growshop gehaald en dacht eerst dat het stekken waren, maar dit had ik schijnbaar verkeerd begrepen)

 

wat zou dit kunnen zijn?

 

alle 3 mijn planten hebben er last van en ze gaan qua groei ook alle 3 ongeveer gelijk op.

 

ik heb ze gewoon in 10 a 15 liter emmers staan (wil ze binnenkort wel gaan overpotten natuurlijk) in speciale hennep zaai en stekgrond van d growshop

 

ze hebben afgelopen week wel iets teveel water gehad ook i.v.m. de regen, maar weet niet of dat er et mee te maken heeft?

 

o.g. kush dag 15 blad krult naar binnen en naar beneden

 

 

o.g. kush blad krult naar binnen en naar beneden foto 2

 

dit is alleen bij de nieuwste 2 internodes zo en ik hoop dat iemand mij kan helpen

 

 

en de 2 eenvingerige bladeren onderin vond ik er ook niet heel gezond uit zien

 

o.g. kush eenvingerig blad (probleem?)

 

 

en de 2 drievingerige bladeren daarboven ook niet echt.

 

o.g. kush drievingerige bladeren (problemen?)

 

 

weet niet of dat er iets mee te maken heeft?

 

 

voor de rest ziet alles er gewoon goed uit en zoals ik al zei, gaan alle de planten ongeveer gelijk op en hebben ze ook alle 3 ongeveer dit probleem.

 

 

ik ben nog niet begonnen met voeding, maar was van plan dit vanaf volgende week wel te gaan doen

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ik heb ze gewoon in 10 a 15 liter emmers staan (wil ze binnenkort wel gaan overpotten natuurlijk) in speciale hennep zaai en stekgrond van d growshop

 

 

Niet relevant maar wel even gaten maken in die emmers ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zitten er al onderin. (al gedaan voor ik de plantjes erin heb gedaan) hier staat ergens een topic over dat ik zo duidelijk en uitgebreid mogelijk informatie moet geven. *typfout titel ik bedoelde trouwens de puntjes van de vingers van de bladeren en niet de bladeren zelf

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat probleem met die puntjes van de vingers van de bladeren naar beneden is nou inmiddels verholpen, ik heb wat minder water gegeven en nou is het opgelost. dus dat was dan waarschijnlijk toch het probleem. maar nu zit ik wel weer met iets anders, waarvan ik denk dat het tmv is.

 

dit is de onderste zijtak van een bepaalde plant (van deze plant hebben alleen de 2 onderste zijtakken dit, tot nu toe en de plant ziet er voor de rest gewoon normaal en gezond uit.)

 

onderste zijtak o.g. kush plant 2 (tmv?)

 

en dit is de hoofdtak van een andere plant, waarbij ik dit verschijnsel zag bij de laatste internode en deze plant ziet er voor de rest eveneens gewoon normaal en gezond uit

 

 

bovenkant hoofdtak o.g. kush plant 1 (tmv?)

 

kan iemand misschien bevestigen of dit inderdaad tmv is? want ik vind het er verdacht veel op lijken en zo ja wat ik het beste kan doen om ervoor te zorgen dat het bij de 2 planten waar het al zit zich zo min mogelijk verergerd en wat ik eraan kan doen dat het zich ook niet verspreid naar andere planten? wat is eigenlijk de minimale afstand die je moet hebben tussen een besmette plant en een gezonde plant? ik kan mijn planten namelijk niet zo makkelijk overal in mijn tuin neerzetten omdat er op veel plekken niet zoveel zon is omdat er al heel veel grote bomen in mijn tuin staan. en was eigenlijk ook niet van plan om er een om te hakken. (een wietplant bedoel ik dan :S)

 

alvast bedankt.

 

groetjes kc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op foto 1 dat is zonnebrand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet meteen te lang in de volle zon,

maar langzaam opbouwen.

Net als de huid van de mens kan de plant verbranden van de zon, als die dat niet gewend is.

Je ziet dan witte vlekken op het blad.

Bewolkte dagen met af en toe een zonnestraaltje zijn het beste om je plant te laten wennen.

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...