Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Over de luchtvochtigheid je niet druk maken..

Zaailingen kunnen er goed tegen. Klonen daarentegen niet....

Als je hok zometeen wat voller is door grotere planten, gaat je LV ook omhoog..

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfffff.

 

ken je dat van die dagen dat ongeveer alles mis gaat?

 

komt ie:

 

zoals julie weten had ik me planten in het begin in te kleine potjes staan, waardoor ik ze heb overgepot naar een grotere maar nog niet naar me laatste. omdat ik daarin me sannies ingredienten zou doen.

ach fijn ik probeer mijn plant over te potten. de grond zag er goed geworteld uit todat! ik mijn plantje met grond bijna uit zijn pot heb om hem over te potten.

de helft breekt af. :thumbsdown: oftewel ik ging van het ene probleem naar het andere. ik dacht ik zet hem tog maar over in de hoop dat het Leeft. de andere plant heb ik maar met rust gelaten :whistle: voordat ik nog meer zou slopen.

 

vervolgens voeg ik de bacto aan een liter water toe om het toe te dienen aan me plantjes. BAM schop ik tog zo me maatbeker om. ( die dus al vol zat :( ) snel een doekje op gegooid en de stofzuiger gepakt. stofzuiger in het stopcontact en opzuigen maar. alles opgezogen en wil de stofzuiger uitdrukken, !! maar inplaatst daarvan druk ik op het knopje om het snoer in te trekken. helaas zat deze in een losse stekkerdoos en pleurt zo van me kastje af op me kop. even gaan zitten rustig ademhalen. en vervolgens alles opgeruimd.

 

hopen dat me meisje het overleeft en anders zullen de volgende foto's van maar een plantje zijn. groetjes! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga je volgen.

Rustig aan gab;)

 

Luchtvochtigheid kan je idd wel verhogen door een emmer water.

Maar zou je er idd niet zo druk over maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interessante kweek! Succes en hopelijk niet te veel van die rotdagen meer ;)

grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik weer.

Allereerst bedankt allemaal ( dat rokertje\ goosfraba hebben het goed gedaan hoor :likken: ) , hopelijk hebben we allemaal het Oranjeweekend overleeft!

 

me dames in ieder geval wel. zoals eerder vermeld had ik wat problemen met het overpotten van een dame, waarbij ong 40% van de pot inhoud afbrak.

die heb ik bij deze vernoemd naar de onverwoestbare. :verrygood want ze staat nog stevig op haar benen.

 

Dit is wat er is veranderd in de tussentijd:

Me LV staat nu keurig op 42% en met tempratuur staat nu rond de 29.5 mischien iets aan de hoge kant maar komt ook door het weer het word al wat warmer en krijg het met moeite weg. mischien dat ik daar nog eens iets op moet verzinnen. heb namelijk 2 buisventilators foto's hieronder. ik had er al een hangen en heb er tog nog maar een bijgehaald, dit is een minder sterke en niet verstelbaar maar dat maakt niet uit deze is puur voor me inlaat.

 

me dames hebben met net bereikt en ik heb uitgerekend dat ik volgende week naar 12/12 moet i.v.m geplande vakantie.

me netje zal hierdoor ook lang niet vol raken, maar dat was al bekend aangezien ik ook maar 2 planten had staan.

de dames zijn nog niet gebonden omdat: ik krijg ze nu nog makkelijk naar een andere plaats en wil even kijken waar ik de takjes heen leid voordat ik ze vastzet.

 

toch moet ik zeggen, ik heb echt veel gelezen voordat ik hieraan begon. en veel gekeken naar andere topics en posts, maar zoals je hier ziet is het me alweer duidelijk dat je tog het meest leert in de praktijk. voorbeeld: de potgrootte om mee te starten, me folie die vacuüm begon te zuigen ivm me afzuiger.

ik ben iig al een stuk wijzer geworden!!

 

hier de beloofde foto's. >>>

 

De extra buisventilatortjeee gallery_39684_16899_1450613.jpg

 

De onverwoestbare ( met dus ietsjes groei achterstand) gallery_39684_16899_2428465.jpg

 

Mevrouw aan de rechterkant. gallery_39684_16899_1943404.jpg

 

En ze wouden graag ook nog samen op de foto gallery_39684_16899_3054109.jpg

 

Dit was hem, prettig avond allen!

 

Greetz Mess!ah :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit allemaal :icecream:

Jammer van de tegen slagen maar daar leren we van.

 

Supertramp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel tientjes voor die led?

 

 

En.bubble lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

@supertramp: zeker uiteindelijk komt het allemaal goed ;)

 

@caesar: die ledlampen heb ik hier gehaald http://www.dutch-passion.nl/en/cannabis-seeds/product/led-grow-light/.

 

die waren 300 eurotjes de stuk als ik me niet vergis en daarbij mocht je dan 100 euro gratis aan zaad besteden. dus had ze eigelijk voor 400 + 200 voor zaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar op de site staat al een tijdje out of stock of heb je gemailt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had het gezien ja.. tja dat word wachten dan . wat niet is, is niet.

 

maar als die volgende wel beter word. mischien wat voor in de toekomst. ( allhoewel er dan tog wel weer betere zullen zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, niet heel veel veranderd met de vorige keer. maar sta sinds gister op 12/12 toch nog even een foto.

gallery_39684_16899_315008.jpg

 

ik had me temperatuur wat rond de hoge kant zitten maar nu me lichturen minder zijn houd ik hem mooi rond de 28 grade (lamp aan) en lamp uit rond de 22.

 

eetsmakelijk allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit, vind dat er plaats is voor meer dan 2 planten maar goed, beetje langer voorgroeien en dat komt in orde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Beakelandt: dankjewel man!

 

ja klopt, dit alles is voor my de eerste keer. heb vroeger alleen nog maar buiten gekweekt en dat ging niet zo goed. weet nu een hoop meer en vandaar deze kweek.

maar was nog niet zo zeker van me zaak dat ik het met meer durfde( wou het niet verkloten :innocent: ) dit is voor mij eigelijk me testronden heb al hoop probleempjes opgelost en me volgende ronde word dan ook met warschijnlijk 4 plantjes. scrog is voor mij ook voor het eerst, me plantjes hadden inderdaad het netje moeten vullen maar heb gebrek aan tijd, omdat ik een vakantie heb gepland :D .

 

groetjes Mess!ah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb al hoop probleempjes opgelost

 

zo leren we :tu.

Je doet dat goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zijn we weer:

 

Allereerst Bedankt stickyBart. en bedankt Baekelandt! (Ja als we er niks van opsteken kunnen we beter ophouden tog, anders houden we onszelf voor de gek en dat lijkt me overbodig maar die mensen zijn er wel ja) ^_^

ik weet wel dat ik een aantal dingen wil en ga aanpassen bij me volgende kweek. en wie weet gaat daar ook het een en ander mis maar zo hou je jezelf bezig he!

 

Met de plantjes gaat het prima.

We staan nu 1 week in bloei en ze worden al mooier. :D

Me temperaturen waren max 28.8 en min 20.5. met een lv van gemiddeld 45% ( die is dus inderdaad wat omhoog gegaan) waar ik op gehoopt had.

Ik geef nu nog een litertje water met bacto mee. dat doe ik om de 2 weken. en zag nu ook dat de nieuwe blaadjes ietsjes lichter waren.

Hier de foto's!

 

Die deze keer gemaakt zijn met de lampen uit, en een looplamp erbij. zodat de kleuren van het blad wat beter te zien zijn.

Alle volgende foto's zullen voortaan zo worden gemaakt!

 

gallery_39684_16899_1516679.jpg De onverwoestbare gaat ongestoord verder!

 

gallery_39684_16899_2432619.jpg De mevrouw aan de rechterkant begint echt leuk te worden en kon al meer takjes gaan binden omdat ze het net rijkte.

 

gallery_39684_16899_586739.jpg En uiteraard zijn ze nog vriendinnen van elkaar dus samen op foto zeiden ze geen nee tegen! :hug:

 

Een fijn weekend Collega's :spliff: :bier :verrygood

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Zo Wat Een Weertje.! heerlijk voor buiten (net iets te warm voor binnen) :mellow:

 

Deze temperaturen laten met al gauw twijfelen over een softbox of iets dergelijks met iets meer vermogen dan mijn buisventilator.

Ik kan het allemaal net aan behagelijk houden voor de dames, ik had hem eigelijk gister al iets te hoog zitten (31 graden)

ik heb mijn inlaat iets veranderd hierdoor is hij naar de 29.7 gezakt het was dan ook erg warm, maar het moet nog echt zomer worden.

 

ik ben verder wel van plan om deze kweek zo af te draaien omdat ik niet wil gaan zagen en slopen want ik krijg dan alleen maar een hoop stof en troep in me ruimte en daar worden de dames niet vrolijk van.

 

om terug te komen op die Softbox.!!!!! LET OP MENSEN VAN PUK. ik doe jullie een geweldige aanbieding. pm mij voor meer info (Serieus)

 

Bij reactie of geen reactie zal het evengoed bekend maken volgende week dus word nog even wachten :yummy:

 

We zitten nu op 19 dagen Bloei de dames maken het goed ondanks dat het zo warm is ik zal zaterdag beginnen met de eerste x voeding meegeven van sannies. het wekelijkse rondje bacto zit daarbij inbegrepen.

 

En dan zijn we bij de foto ronde.

 

een topje op de onverwoestbare.

gallery_39684_16899_443980.jpg

 

dan nog het mevrouwtje op rechts.

gallery_39684_16899_983747.jpg

 

en de onverwoestbaren in haar geheel.

gallery_39684_16899_2386590.jpg

 

ik zie dat ik nog best wel moeite heb om knappe foto's te krijgen misschien maar eens een knappe camera kopen.(iets voor later

 

Greetz en alvast een fijn weekend :wave: Messiah. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker, toch?? Stinkt het al een beetje in je hokkie??

Wel jammer dat je je warmte niet goed weg krijgt.

Onder de 30 graden is geen probleem, maar liever niet erboven.

Succes nog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blackgemini: gaat inderdaad wel lekker. hokje begint te ruiken heerlijk zoete geur. Met die warmte zit ik inderdaad te emmeren ja. Ik ben al aan het kijken voor een andere kamer, zonde werk van deze uiteraard misschien toch iets langer moeten nadenken nog. het zuiden, noorden.... stom maar doe er nu even niks aan. Vandaar dat ik over een softbox zit na te denken ik hou veel opties open kan meerdere kanten op dus dat komt wel goed Maar ik zal deze kweek niet te veel aanpassingen maken.

 

@supertramp bedankt!!

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende ronde het net vol groeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...