Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jarro

jarroke start ook eens buiten

Recommended Posts

yeeeeeps, mede growers ;)

 

k'heb vorig jaar voor mn eerste keer een plantje gekweekt in guerilla. dit viel reuze goed mee, khad nog een zaadje liggen van een chemdog en heb dit resultaat gehad waar ik wel trots op was ;)

 

gallery_37179_15612_1613639.jpg

 

de spot waar hij stond zal ik dit jaar sowieso weer gebruiken voor 2 plantjes denk ik.

 

maar 2014 wil ik het grootser aanpakken.

heb een paar spots gevonden en vraag nu jullie mening, wat jullie denken en vinden over de spot enz.

 

spot 1:

gallery_37179_15612_166804.jpg

heb alvast wat plaats gemaakt tussen de doorens, ik zie van de restanten van vorig jaar dat he boemvol staat met brandnetels, dus dit is al positief.

gallery_37179_15612_1716990.jpg

dit is het zicht als ik voor de plek sta waar de plantjes zullen komen. ik weet dat in de zomer de zon veel hoger staat, maar vraag me nu af of dit voldoen zal zijn ?

 

spot 2:

dit is een plek tussen 2 stukken land, een beekje dat soms een beetje overstroomt

gallery_37179_15612_940539.jpg

nu vraag ik mij af of dit safe genoeg is, stel de boer sproeit ofz ?

 

spot 3:

zelfde verhaal als spot 2, ik zou de plant tussen het opkomende riet zetten?

gallery_37179_15612_285541.jpg

 

ook had ik graag nog gevraagt aan jullie welke zaden ik best gebruik, soort is algelijk ik had gedacht aan ongeveer 5 autoflowers zodat ik al wat vroeger wiet heb en dan 10-15 vroegbloeiers?

 

en weet er iemand een goeie seedwinkel juist over de grens van belgie ?

 

alvast bedankt

 

jarro ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 4e foto ziet er naar uit dat het word bijgehouden en gemaaid.

 

De 3e foto lijkt me niet goed genoeg beschut vanaf ze zijkanten, zeker zo'n stukje met bomen midden in een veld.

Daar ga je het niet redden.

 

In die bermen naast een maisveld heb ik t nooit geprobeerd,

 

Ik zeg foto 1 en 2 hebben kans van slagen, met enige opwaardering knallen op die plek.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks en heb je ook een gedacht van goeie voorbloeiers en auto's die goed schimmel werend zijn ? en een goeie growshop met veel diverse zaden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op internet heb je meer aanbod dan dat je van kan dromen dus google is je vriend.

 

Autoflowers zijn over het algemeen potent maar vaak niet schimmelbestendig en dus rotten snel als de regen er overheen komt.

Dus de afweging wanneer je ze plant en dus wanneer ze gaan bloeien, ik zou alle soorten bloeiers pakken.

Auto's, vroegbloeiers, late soortjes, binnensoortjes etc.. Dan valt er wel wat te oogsten.

Als je dus regen in hartje zomer krijgt en dus een mooie nazomer, dan komen de laatbloeiers goed aan bod.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bramen spots..foto 1 zijn vaak op erg goede grond( veel n ) en zijn vaak ook zonnig.....het groeit wel snel dus vergt wat meer onderhoud...en als je weet dat er bramen plukkers komen...dan is het weer minder uiteraard...

 

wiet wil directe zon...geen daglicht....

 

Gr :dope:

Carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb al gezien dat er rond om overal veel brandnetels staan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...