Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cypridiot

Hallo!

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Ik lees al een aantal jaartjes mee en nu toch maar besloten om een account aan te maken.

 

Al sinds jonge leeftijd ben ik helemaal gek van de natuur en alles wat groeit en bloeit. Als je een blowtje dan ook nog lekker blijkt te vinden is de tap snel gezet natuurlijk. Met behulp van info die hier te vinden is heb al en aantal kweekjes volbracht.

 

In mijn vrije tijd ben ik voornamelijk aan de waterkant te vinden. Vissen is namelijk mijn andere grote hobby.

 

Ik hoop hier nog een hoop te leren maar dat zal vast wel lukken met al de experts die hier rondhangen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom, we hebben in ieder geval twee dingen gemeen: de liefde voor de natuur en het vissen. Overigens vis ik uitsluitend "voor de pan" vanaf het strand of van de boot voor de kust. Zoetwatervisserij ligt me niet, behalve op forel in de Ourthe. Vissen op brak water ben ik mee gestopt, sinds er niet meer met levend aas op snoekbaars gevist mag worden.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks!

 

Mijn visserij bestaat voor 90% uit karper en het doodaasvissen op snoek de winter. Ben altijd op zoek naar bijzondere exemplaren en probeer deze dan gericht te bevissen. Zoutwatervisserij vind ik ook erg gaaf maar ik heb helaas geen zout water in mijn directe omgeving.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn meest spectaculaire vangsten waren -ik vis overigens al meer dan 50 jaar- een flinke pijlstaartrog en een tarbot in de Oosterschelde en een aantal harders in de Westerschelde. Verder vang ik uiteraard schar, schol, tong, wijting, steenbolk, gul, makreel, haring, paling en zeebaars afhankelijk van het seizoen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op een rondspant bootje van een meter of 8 -een drammer- laat je het bij windkracht 8 bij hoog water wel achterwege om een joint op te steken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

karpervissen is het meest relaxed!

 

maar mijn verlanglijstje is vissen op zeilvis :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Californië heb ik iemand een pelikaan zien vangen. Dat beest dook op het kunstaas en vloog ermee weg. Het was "vliegeren" met een pelikaan tot de vislijn brak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...