Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vlrs

Portable vaporizer onder 100 euro?

Recommended Posts

Hey,

 

ik weet dat er al een heleboel topics zijn over goedkope en portable vaporizers en ik heb ook veel ervan gelezen maar ik wou toch graag jullie advies voor mijn 'eisen'.

 

Ik zoek een niet te dure (liefst onder de 100 euro) vaporizer die dus meeneembaar is en waar ik gewoon wiet (dry herbs) uit kan vaporizen, als hasj of hasjolie ook mogelijk zijn is dat mooi meegenomen. Ik zat zelf misschien te denken aan de magic flight launch box maar ik vind dit niet echt een heel mooi design en heb liever een vaporizer 'met knopjes'. (Als jullie me snappen)

 

Ik koop trouwens de vaporizer vanwege de geur, ik ben een zware bongroker maarja de familie houdt niet zo van die wietlucht. En lijkt me wel grappig om lekker in het openbaar te vapen. Ik heb overigens nog nooit gevaped!

 

Wat zouden jullie me aanraden? Waar hebben jullie ervaring mee?

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nog nooit gevaped hebt zou k eerst eens een shop opzoeken waar er 1 staat alvorens een hoop geld uittegeven.

het is iets anders als een bong roken namelijk

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom niet graag bij de shop en heb eigenlijk geen idee of hier shops zijn met vaporizers. Veel vrienden zijn er positief over, daarom zou ik graag willen beginnen met een goedkoop model. :)

 

Bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een beginner met de vapo en heb sinds gisteren een Pepita Calima vaporizer.

Ik had eerst geen idee hoe zo'n ding te gebruiken maar ben na de nodige oefeningen vandaag al wat verder.

DE Calima is een solide geval met twee vapo kamers voor wiet en oli/hash. Degelijk gebouwd geval van alu en makkelijk mee te nemen.

Zit boven je budget (Bij Azarius voor124,95) maar zeker de moeite waard om eens te bekijken cq te testen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...