Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
joop272

Op het gevaar af....

Recommended Posts

Op het gevaar af dat mijn topic verwijderd word begin ik er toch maar aan, dat gevaar is dat het verwijdert wordt omdat er al zo'n topic bestaat wat ik dan net weer niet gevonden heb en dan alle MOEITE voor niets gedaan heb omdat al mijn vragen geskipt zijn.

 

Ik ben op zoek naar...., ik lijd al jaren aan chronische pijn, fantoompijn (arm amputatie) en pijn veroorzaakt door dystrofie(gevolg) , elke drie maanden word ik voor de pijn opgenomen in het ziekenhuis en ga dan vijf dagen aan het ketamine infuus wat voor sommige pijn helpt en voor andere totaal niet, de ergste pijn is de neuropatische pijn en die laat zich bijna nergens door beinvloeden ook de hoge dosering morfine helpt nauwelijks, ondertussen kan ik na een gebruik van dertig jaar niet meer zonder morfine.

 

Nu wil ik het met wiet(hash hoewel ik nauwelijks het verschil ken tussen hash en wiet)) proberen, het mag best lekker zijn omdat ik niet weet hoe ik het moet gebruiken en welke soort, het roken is geen optie omdat ik ook COPD heb. Als u mij ook de richting aan kan geven waar ik het kan kopen, makkelijk is internet natuurlijk, ik woon in zuidholland in de regio 015.

 

Ik vraag veel maar hoop toch de antwoorden te krijgen zodat ik uiterlijk volgende week kan starten want ik ben radeloos aan het worden

Edited by joop272

Share this post


Link to post
Share on other sites

lastig, elke dag met pijn door het leven gaan, maar troost je, hier zitten er wel meer, je bent niet alleen!

 

je kan verdampen, thee zetten, olie maken, tinctuur,... je kan heel veel verschillende dingen proberen....

roken is echt geen noodzaak!

 

hash staat er om bekend meer cbd in zich te hebben en denk dat jij daar wel baat bij hebt...

er zijn ook genoeg wietsoortjes met veel cbd, oa: parvati, royal highness, dance world, hashplant,.....

zowieso blijft het een zoektocht wat nu echt het beste werkt voor jou, iedereen is anders natuurlijk...

 

spit ook de medicinale hoek maar eens door, ga je veel bruikbare info vinden ;)

 

er zullen vast wel shops in je buurt zijn waar je wat kan halen, ik ben iig niet bekend in jou regio...

 

succes!

hopelijk heb je hier baat bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet dat de shop in Leerdam weleens lezingen over medicinale weed geeft, en volgens mij hebben ze daar ook een soort olie te koop.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een schijfje stokbrood, Nul komma 1 gram dus 1 gram gedeeld door 10! aan wiet, een iets te dik laagje roomboter, verkruimel de wiet op de roomboter, leg er een plakje jonge of oude kaas op en opeten. Hoe beter je kauwt des te beter het word opgenomen.

 

Een trage inname maar goed te doseren, begin met een half schijfje, leg de andere helft even in de ijskast en neem die na 45 minuten in.

 

Op deze wijze kan je stealth cannabis innemen, niet iedereen hoeft er van te weten en je hoef niet te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verdampen eens proberen in een shop waar ze een verdamper hebben,

sommigen met longproblemen hebben er baat bij

voor anderen kan het nog te irriterend zijn

 

maar pijnstillend is het zeker! Een goede damp van een goede soort en je vergeet dat je zelf een lichaam hebt.

 

succes met de zoektocht :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was je op zoek naar mijn topic: ik heb chronische pijn en ik rook?

 

Zo te horen kun je je lol op met dat ongeregelde pijnlijen en alleen maar dempen van met (waar haal je het vandaan... ketamine.. gaan anderen flink op en die zijn niet ziek :whistle: ).

 

Je was ervan op de hoogte dat je met cannabis (in welke vorm even daargelaten) mogelijk met de helft morfine toe kunt?

Cannabis versterkt de werking van morfine en als je daar al flink wat van neemt moet je wel oppassen wat je doet en overleg met betrokken artsen.

 

In de coffeeshop heb je niet zo heel veel te zoeken, ik zou eerder, omdat je toch niet rookt en het dus helemaal niet zo hard met je voorraadje zal gaan) eens je licht opsteken bij The Health Cure waar ze olie verkopen wat een heel diepe werking heeft op het zenuwgestel, dieper dan welke hash of wiet ook zal kunnen mits dit aansluit bij je eigen cannabinoiden systeem anders werkt het eerder tegen en ga je stoned of high verschijnselen krijgen vrees ik (ook wel prettig SOMS maar niet altijd en je weet wel waar ik het over heb denk ik).

 

Veel sterkte en succes in zoeken naar de voor jouw beste toedieningsvorm en overweeg vooral om zelf ook een plantje op te kweken en in je eigen medicijn te gaan voorzien maar overdenk dit heel goed want je loopt hiermee wel een risico maar beter kan ik je niet aanbevelen.. naast dat je het gebruikt weet je ook nog eens dat het met veel liefde is grootgebracht en niet doorgestraald met gamma straling (apotheek wiet) of een of andere (gaat niet voor alle wietjes op maar je weet het niet) gesjeesde THC knaller uit de coffeeshop waar je niks aan hebt omdat je daarvan zoveel moet gaan gebruiken om een 'gewenst' effect te bereiken je verder van huis brengt zowel financieel maar ook qua gewenning waardoor je nog sneller went aan en meer nodig hebt.

 

Gelukkig zit daar op een gegeven moment wel een balans in maar dat zal vast even duren voordat je doorhebt wat nu voor welke pijn (want euro pijntjes zijn er meer dan 1 en soms de hele heksenketel tegelijk aan de kook) nu beste uitpakt en schroom vooral niet om om de zoveel tijd eens te wisselen van wat je neemt (soortje), zo voorkom je opbouwen tolerantie en dat het niet meer voor je werkt behave dan in idiote hoeveelheden.

 

ohja.. maak boter van wiet of hash en met die boter een cake

elke ochtend een plak, zo is een reuma patient na zwaar in de lappenmand weer druk aan het werk als advocate

zonder die plak is ze niks maar met die plak is het allemaal te doen, eet ze meer is ze zo stoned als een garnaal en kan ze niet functioneren

hoe kwam ze daar nu op om aan de canna te gaan?

bij mijn fysio hoorde ze dat een patient van collega (ikke dus) zo een baat had als pijnlijer bij cannabis gebruik maar ook dat ze vooral (ik druk dat iedereen op het hart) niet naar de shop moest gaan en dan vervolgens stickies gaan roken oid.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik heb COPD, gebruik de verdamper van Evert

 

gallery_6979_201_88201.jpg

 

en dagelijks cannabistinctuur, ook tegen pijnbestrijding en ontstekingen

 

gallery_6979_201_75199.jpg

 

gallery_6979_201_46839.jpg

 

Die je makkelijk zelf kan maken.

 

gallery_6979_201_186466.jpg

 

AHO om te verdampen of eten

 

gallery_6979_201_145487.jpg

 

gallery_6979_201_134208.jpg

 

Uitstekend tegen pijn en om te slapen

 

Voor onderweg

 

gallery_6979_201_154853.jpg

 

http://www.cannabis-med.org/studies/study.php

 

Nog wat studies over het gebruik van medische marijuana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...