Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

obiwan

Hoe te beginnen met voor jezelf medicinaal wiet te kweken?

Recommended Posts

Ik gebruik al sinds medio 2011 de olie van the health cure. Dit ivm met door allerlei oorzaken en gebeurtenissen anders niet kunnen slapen, veel angsten, stress en ook nog eens diagnose Asperger te hebben gekegen.

Omdat het toch allemaal wel erg prijzig wordt wil ik voor mezelf wiet kweken en denk er dan thee van te zetten voor het slapen gaan. Maar er staat zoveel info hier dat het me duizelt. Wat zijn kort gezegd de stappen die ik moet nemen. Het gaat dus puur om medicinaal eigen gebruik.

En welke wietsoort? Satvia lijkt me een eerste vereiste, maar dan? En hoeveel planten heb je nodig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als eerst natuurlijk de vraag hoeveel verbruik je ongeveer in een week?

 

Welk soort laat ik aan de medi kenners over daar weet ik niet genoeg van.

 

Hoeveel planten ligt aan de eerste vraag hoeveel verbruik je?

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar Obiwan gebruikt toch al een tijdje wiet of niet?

Welke soortjes werkte goed voor je?

Want een sativa voor jou klachten? ik zou eerder aan een indica denken.

vervolgens gewoon niet te moeilijk doen en een 400 of 600 wattje neerhangen

of met een micro kweek beginnen.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoelde natuurlijk Indica ipv sativa. Gebruik? Ik gebruik 's avonds voor het slapen gaan iets van de geconcentreerde olie van the health cure wat ik in een heel klein capsule doe. Maar geen idee over hoeveel planten je dan per week praat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou met 5 planten onder TL in scrog beginnen. 3 weken voorgroei. Dan op 12/12. Kies een indica die goed voor je werkt. De Kush soorten zijn goede slaapsoortjes voor mij. Je kan ook voor autoflowers kiezen, omdat dat het makkelijkst is voor de eerste keer kweken. Dan heb je na drie maanden je eigen mediwietje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OKe. Dan lijkt me inderdaad beste om met autoflowers te beginnen. Maar waar bestel ik die het beste? Wat bedoel je met termen als in scrog, voorgroei en 12/12?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeeel veeel lezen terwijl je je plantje hebt staan en proberen veel te leren van de dingen die je doet...kweken van je eigen wiet gaat even iets verder als wat zaad in de grond duwen..

maar met de juiste instelling en doorzettingsvermogen kan iedereen het

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...