Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
maiky

lid vanaf 2007, actief sinds 2014

Recommended Posts

Hallo forumleden,

 

Ik ben Maiky en heb me ingeschreven 2007... Alweer 7 jaar geleden..

Ik heb dit gedaan om meer te leren over kweken en andere technieken die hier gebruikt worden.

Ik heb toen der tijd wel wat verslagen gelezen maar daarna er niet meer naar gekeken door prive omstandigheden :(

Ik ben laatst in de ban geraakt van hasj omdat ik geen w meer kon roken... Helaas... Dacht dat mijn laatste dag aangebroken was en ben er gelijk mee gestopt.

Ik had geen vervelend ervaringen met hasj en daarom ben ik sinds nu weer fanatiek bezig om meer hierover te leren :D

Mijn oprechte excuses dat ik 7 jaar later mezelf voorstel, maar ben zeker niet minder fanatiek.

Ik hoop dat ik hier veel kan leren en vind het heel gaaf om alle verslagen te lezen :)

Ik ga zelf ook een verslag posten maar mijn eerste ronde wordt een test, ben benieuwd wat er uitkomt :P

Ik post uiteraard een verslag als de tijd rijp is.

 

Allen succes gewenst! En kijk naar alle verslagen en communicaties uit!

 

Groetjes, Maiky

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 jaar lid, damn dat is bijna 1/3 van mijn levensjaren hahahaha.

 

Welkom, ik zal je verslag gaan volgen! Hopen dat er een mooi hasjie ervan af komt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoyoyoooo!

 

 

Je kan geen wiet meer roken?

Wat is de reden ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoyoyoooo!

 

 

Je kan geen wiet meer roken?

Wat is de reden ?

Haha ja dat is idd de reden, kreeg er zware hart kloppingen van en daardoor paniek aanvallen.

Behoorlijk eng, en het gebeurd van de een op de ander dag :(

Ik las op internet dat je van hasj niet zulke problemen krijgt dus heb ik dat maar eens geprobeerd en tot op heden rook ik dat nog :P niet dat ik daar trots op ben maargoed dan kan je beter helemaal niet roken :P

 

Groetjes Maiky

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...