Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
speedy weedy

Amerikaanse vindt joint in cheeseburger

Recommended Posts

Amerikaanse vindt joint in cheeseburger

 

 

In het stadje Lovejoy is een medewerkster van een fastfoodketen ontslagen nadat een klant een half opgerookte joint vond in een door de medewerkster klaargemaakte hamburger. Dat meldt USA Today. Toen ze bij thuiskomst haar tanden in de burger zette kwam er volgens de politie een vreemde geur uit het broodje.

Toen ze de bovenkant van het broodje er af haalde ontdekte ze de halve pretsigaret. De 32-jarige Amy Elizabeth Seiber van het restaurant was vervolgens mans genoeg om toe te geven dat de wiet van haar was. Hoewel ze de joint niet expres in de burger stopte heeft de vrouw toch haar biezen kunnen pakken.

News vid

http://bcove.me/7d6mg3j9

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter een joint tussen je cheeseburger als een cheeseburger tussen je joint zullen we maar zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter dat dan een lange ijzerdraad in de loempia van de plaatselijke chinees......( nu niet meer plaatselijk!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja had ook liever een joint gevonden in mijn cake ,dat vliegje erin was nu niet echt smakelijk overlaatst

 

Ergenst haar in vinden is ondertussen al de normaalste zaak van de wereld maar af en toe denk je toch hoe de fk is dat erin gekomen :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt me niet dat mevrouw ongemerkt een joint kan roken op haar horeca werkplek waar meerdere collega's werken? Lijkt me toch wel dat het wel bekend was dat daar dan binnen gerookt werdt. En als je gesnapt wordt kan je gewoon vertrekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dirkieto ik liep laasts door de ikea, en op 1 van de planken lagen 3 sigaret hulzen 3 halve tipjes en 3 stukjes vloe van bineneste buiten draaien, en wat tabac kruimels eromheen

 

lijkt mij niet dat dat door een klant is gedaan.

 

en die link is reclame video good fight

Share this post


Link to post
Share on other sites

Artikel is weg gehaald daarom linkt die video er niet meer heen

 

Wel nog een leuke tegen gekomen in het uitzoeken ervan ,amerikaanse die met haar reet aan de wc bril was vast gelijmd XD http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2013/12/vrouw-met-billen-vastgelijmd-op-toilet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...