Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dirkieto

Klein dramatje.

Recommended Posts

Nou ik had dus heb nogsteeds hoop ik, een kruising tussen blueberry en skunk en 6 northem lights en de kruising liep behoorlijk voor staat al 2 weken in de bloei en deedt het dus appart in een tentje, en deedt het dit keer gewoon in het donker maar zag iets over het hoofd waardoor ik bijna struikelde en mijn evenwicht verloor en ja je kan het wel raden, hij viel. Nu is de onderste helft van de wortels beetje mja weg gewoon. En een of 2 topjes hangen beetje slap. Zou die het morgen nog doen of is hij gewoon afgeschreven? Zou wel jammer vinden mn eerste kruising :<

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto van de patiënt zou makkelijk zijn

meestal kunnen ze gewoon doorgroeien als de voedings kanalen nog in takt zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geknakte takken eventueel effe spalken, dat gaat meestal wel ok. Hoop dat ze niet te veel stresst van de wortelschade. Suc6 dr mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zal het wel even moeilijk krijgen, afhankelijk van of er erg veel wortel weg is.

Bijkomend voordeel : Nu kun je mooi zien of ze herma gevoelig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

20131204 113847


Na vanacht doet hij het al heel wat beter er is niets geknakt behalve een blad. de vertakkingen waren alleen flink verbogen. Gister hangde het helemaal naar beneden. dus denk dat hij morge/overmorgen wel weer herstelt is :D hier nog fototje van mn Northem light

20131203 212403

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik heb begrepen is dat voor het in toom houden van moederplanten ook weleens een flink deel van de wortels wordt weggesneden om vervolgens weer getrimd en al in te potten. Ik denk dat een klap als dit ook wel weer bijtrekt, maar het kost je dame even wat tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad sok heb t ook weleens gezien maar moeders kan je mee rotzooien deze stond al 2 weken in bloei :whistle: veel later had t niet moeten gebeuren denk k

iig mooi dat hij weer bijtrekt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...