Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
El oro verde

Ik ben nieuw!

Recommended Posts

Hallo dames en heren, Ik ben El oro verde, en nieuw op dit forum. Ik kweek zelf al een aantal jaartjes, en met veel plezier! Ik lees al enige tijd de zin en onzin op diverse forums, maar heb het niet zo op forums, misschien het idee dat de blauwe petten stiekem mee zitten te lezen en gegevens hacken. Nu toch maar de stoute schoenen aangetrokken (enige tijd geleden al account gemaakt) waarom? ik hou teveel van het plantje, laten we het daar maar op houden. Wees eerlijk, het lezen van je planten, de juiste spullen, klimaat, licht, LV, ongedierte, medium, voeding, en het belangrijkste, het geheim houden van je hok/tent, enz, we hebben er allemaal mee te maken. En als je weet waar je mee bezig bent zullen er weinig problemen zijn, maar een fout waar dan ook is zo gemaakt....en dan? Ik hoop daarom ook dat ik mensen blij kan maken met mijn kennis, en dat mensen mij blij kunnen maken met hun kennis, want hoe je het went of keert, mooie, dikke, goedsmakende dames growen is en blijft topsport!!! We spreken elkaar, veel growplezier! El oro verde. :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wees eerlijk, het lezen van je planten, de juiste spullen, klimaat, licht, LV, ongedierte, medium, voeding, en het belangrijkste, het geheim houden van je hok/tent, enz, we hebben er allemaal mee te maken.

 

Je vergeet wat :lekkere concentraten maken van je eindproduct

 

Welkom hier en have fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

el oro verde...het groene goud als ik me het goed herinner...heb je gister ook al voorbij zien komen....UG zag je eerder ;)

welkom hier iig

Edited by gezelligheids roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Gobru, je hebt gelijk, een lekker stufje maken van fluffie en knipafval is ook voor ons een leuke bijkomende hobby.

@ agent orange, thnx man, we zullen elkaar vast een keer gaan volgen.

@ microhobbyist thnx!

@ gezelligheids roker thnx! Zat idd al wat te trutten op het forum, had in april of zo al een accountje aangemaakt, nu sinds een paar weken actief omdat ik het niet kan laten, en de liefde voor de plant groot is. :likken:

 

Mooi compleet forum dit, en complimenten voor de makers/beheerders. Alleen foto's plaatsen blijft een gedoe, en lukt me eigenlijk niet, :comp: maar ook dat gaat goed komen!

 

Greetzzzz,

El oro verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...