Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kalashnikova

Wat is het slimste om te doen?

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb nu 5 plantjes staan, staan nu 5 dagen in de bloei. En kom er net achter dat 3 van de 5 mannetjes zijn pff ;) ...

Dus mijn vraag: zou ik alles weggooien en gewoon overnieuw beginnen want me tentje staat nu lang niet vol en is een beetje zonde met een 600 WATT lamp toch ?

 

Kalashnikova

Share this post


Link to post
Share on other sites

5dgn is net wat te lang om te gaan reveggen, ben je zo weer week of 4 verder voordat normale groei hervat en worden je planten ook veel te groot daarna.

lastig parkour is dat, reveggen, pure freakshow.

 

heb je niet wat zaden die je kunt ontkiemen en die er direct (met wat ophogen potten) op 12/12 bij zet?

die worden ook nog een cm of 50 zeker en vul je de tent alsnog op ipv nu te stoppen of door te draaien met alleen maar die 2 planten.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb denk ik al wel een idee, vandaag nieuwe zaden besteld en laat deze direct ontkiemen. Ik heb toch veel tijd en ben er altijd bij die zet de lamp weer terug op 18/6 en haal elke keer om de 12 uur de andere 2 planten uit de tent in het donker.

Dit doe ik ongeveer 2 week en dan zijn de andere wel op lengte om ook op 12/12 te zetten.

 

Eventjes veel werk maarja moet maar even....

Share this post


Link to post
Share on other sites

2wk vanaf ontkiemen richting lengte als die al week op 12/12 staan met 18/6?

 

Met 12/12 meteen schiet je echt veel meer op met die nieuwe zaden, die doen de 1e 2wk op 12/12 toch wat ze op 18/6 ook zouden doen en gaan daarna pas over tot bloei.

 

Gesleep met planten vinden de planten niet fijn, zo onder zonnetje vandaan naar een ? ruimte .. aanpassing stress, onnodig en zien te voorkomen helemaal in de bloei, de plant 'zet' zich naar de beschikbare ruimte.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...